...

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Lis - 25 april 2011 21:29

Livet är bra allt roligt


Jag har ett antal vänner som säger att jag borde börja blogga. De vet att jag tycker om att skriva och jag älskar att ta kort. En av mina vänner jämförde det med min bilddagbok jag hade som var tydligen väldigt populär bland mina vänner. Inget jag visste om, men nu vet jag. När hon sa att jag borde börja blogga höll jag på att säga "men det gör jag ju redan"


Fast det här är annorlunda. Här är den mörka sidan av mig. Den delen där jag in delar med mig av foton, jag skriver inte ytliga saker utan här har ni den riktiga sanningen. Jag har lovat mig själv att om jag någon gång skulle få för mig att ta livet av mig så ska den här bloggadressen stå på mitt avskedsbrev (för ja, jag skulle skriva ett sånt. för några år sen började jag skriva på ett - ifall att lixom)


Men jag vill inte skriva om ytliga saker och blogga om hur min dag varit på jobbet med fina bilder och låttexter. Eller ja, det gör jag ju här med. Men jag vill inte ha en ytlig blogg som folk läser. Folk som jag känner.


Här känner jag ingen. Eller rättare sagt: ingen vet vem jag är. Här är jag bara Lis. Ärliga jag.


.. Det jag egentligen ville komma fram till är att jag har råkat radera mappen med alla bloggadresser på bloggar jag läste, och nu kommer jag inte ihåg dem. :( Det här gjorde mig rätt ledsen, så snälla rara ni (för jag vet att ni är minst 5 som läser varje dag) har ni en blogg så LÄNKA! Det här betyder mycket för mig. Jag behöver er. <3

Av Lis - 25 april 2011 09:19

Igår blev jag aldrig riktigt full

Bara salongsberusad. Lite lullig.

Smsade S och bad han komma hit

gick inte så bra. Fortsatte smsa i någon timme

Sen däcka han.


Bättre lycka nästa gång..


Idag väger jag 60.0kg

Så sen i tisdags har jag gått ner 1.7kg

På ingenting.

Alltså ingen direkt motion eller så

Så jag är ju inte direkt smalare

Men det är lite motiverande att se det på vågen

Precis innan sommarn såhär..


Får hoppas det fortsätter likadant


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards