...

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Lis - 18 mars 2012 20:31

Full som ett as i fredags. (suprise suprise)
Första gången jag inte tyckte S var direkt snygg faktiskt.

sen pratade med E. Eller vi smsade först.
Som ni vet bor E på andra sidan Sverige för mig.


Snabb version:

E: "kom hit ;)"
L: "haha jag kan inte, det är för långt bort ju"
E: "men en annan helg, okej?"
L: "du har ju dina diamanter i stan ;)" (självklart ville jag höra ett nej. därför den ledande frågan)
E: "jag har minsann inte hittat någon som är värd något"

L: "det tar väl tid att hitta någon som är värd något"

E: "Jaså, kände inte dig direkt länge, eller? ;)"

L: "men det var ju inte jag heller.."


sen ringde han och vi pratade lite lätt om det. men ja, kändes ändå skönt att höra att han hade vart med någon annan under hans resa. jag vet inte varför. bara för att få det bekräftat. men kom igen, det är två år sen. jag har överlevt. men det gjorde ändå så ont att prata om det. sen kom vi in på vårat vanliga spår. Skickade en bild, sen däcka han. Sen har vi inte pratat sen dess. Ja, alltså. Jag vet inte. E kommer alltid vara en sån kille som jag vill ha, men inte kan få. Som är så jävla snygg, äldre, nu t.o.m eget boende, fast jobb, festar som ett as. och ja juste, ligger runt. Men ändå behöver jag bara höra hans röst för att jag ska falla dit igen. En flirtgubbe i ett sms och jag är fast. Han är den killen som jag skulle gå tillbaka till vad som än hände nu. Så känns det. Nu. Men blir man kär kanske det ändras. Vad vet jag.


Annars då? Jo idag har jag typ gymmat. 60 minuter kondition faktiskt. Stolt över mig själv.

--------------------------------------

LP! Låter som en fantastisk plan!
Och ja, men hallå. Det spelar ingen roll om du låter full?
Jag gillar ju fyllor så det kändes mer som mitt språk.

Haha! Hur går det med din blogg?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards