...

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Lis - 22 mars 2012 08:27

Det blir aldrig som man tror. Det är väl i och för sig ingen nyhet.

Jag är en beroendemänniska.


Jag är beroende av allt. Jag är till och från beroende av sims, beroende av godis, beroende av att smsa, beroende att få uppmärksamhet. eller okej, inte uppmärksamhet i den bemärkelsen att jag behöver synas mest, höras mest eller så utan mer bekräftelse på att jag är bra. jag behöver höra en enkla ord och meningar. även om de inte stämmer. sen att jag glömmer de lika fort är en annan sak. jag kan höra tio tusen fina ord av en person, men så fort den personen säger "korkad" eller "dum" så är det det jag minns. jag kan komma ihåg det i tusen år. känns det som iallafall.


Kan det handla om att jag själv tycker att jag är mer korkad och dum än att jag är söt?


Jag minns när en tjej kallade mig "teknisk" och jag började skratta. För jag har alltid fått höra att jag är så oteknisk. Speciellt av S. Att han aldrig skulle låta mig röra hans saker för då skulle jag antagligen förstöra dem. Inte för att jag är elak, utan för att jag är oteknisk. Så när jag fick höra det kunde jag inte sluta skratta. För jag kunde inte tro på vad hon sa. För någon jag "tyckte om" sa att jag var oteknisk, så varför skulle en person som knappt känner mig ha rätt?


I don't know.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards