...

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Lis - 28 mars 2012 10:36

Helt seriöst

Jag tittade mig nyss i spegeln

För att kolla hur min outfit såg ut, ni vet sådär enkelt. Snabbt. Ingen speciellt mening


Såg mitt ansikte.


Började gråta.

Jag mår verkligen inte bra just nu.

61.8 också för den delen


Det gör mer ont att veta att Ö tror att jag är söt. Och kallar mig sötnos och sånt. Hur mycket jag än VILL höra det så tror jag ju inte på det. Jag är inte söt. Jag är seriöst fulast i världen. Jag gråter ju förfan när jag ser mig i spegeln. Gråter iofs fortfarande. Jag hatar mig. Varför kan jag aldrig vara lite söt? Alltså bara lite. Allt är så jävla stört. Hur kan vissa få allt och andra.. ingenting. Jag fick verkligen ingenting. Störa lår, hängtuttar, tjock mage, dubbelhaka, ojämna ögon, fult hår, tjocka kinder. Eller förresten. Jag ändrar mig. Varför fick jag ALLT och alla får ingenting? Snacka om att sätta ihop ett monster. Tack som fan då. Tack som fan för att ni fixade ihop ett monster mamma och pappa. Tack om ni inte gjort det. Då hade jag sluppit hata mig. Tycker seriöst synd om er som måste läsa det här. Synd om alla som måste träffa mig. Som måste se mig. Men jag vill inte försvinna heller. För jag vill se hur framtiden blir. Även om jag är ful. Kanske kan lyckas med något, typ cirkus eller något.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards