...

Direktlänk till inlägg 26 juni 2008

fett förbränning

Av Lis - 26 juni 2008 20:49

jag tror helt ärligt att min fett förbränning är trasig, eller ja, stoppad. snälla rara söta någon - hjälp mig. ge mig något tips. jag behöver tips. jag känner för att gråta. jag orkar inte vara såhär jävla fet. jag vill dö. helt ärligt. jag orkar inte.


snart ska jag åka bort en massa veckor och då kommer allt bestå av mat! förstår ni! jag måste alltså gå ner några kilo innan jag åker. jag måste. fan. jag behöver tips på bra mat, bra träning - tips! snälla, ge mig något tips.

 
 
pam

pam

26 juni 2008 21:45

ät väldigt kryddstark mat. det ökar förbränningen.

http://pam.bloggagratis.se

 
Susanna

Susanna

27 juni 2008 00:39

nej jag tror inte att din fettförbränning är sönder! men det du skrev i förra inlägget låter ju skit bra? Low carb high fat? Det kanske du kan prova på. Annars är min tips att äta så lite som möjligt, ingen nyhet direkt jag vet, men om du vill gå ner i vikt snabbt så är det de bästa. Eller svälta, men jag föredrar att man ska äta lite.
Ha det bra!

http://www.frozendream.blogg.se

 
Ingen bild

camilla

28 juni 2008 10:23

jag skulle snarare säga att du ska börja äta så att kroppen orkar förbränna. din kropp går ju på sparlåga och allt du stoppar i dig behåller din kropp för den vet ju inte när den får mat nästa gång. så börja äta frukost lunch och middag och självklart träna så kommer du se att du går ner i vikt. men jag tror dock inte du behöver. Var nöjd med dig själv. Jag vet att det är svårt att vara det, jag kämpar ff men har kommit en bra bit på vägen.

Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lis - 14 juli 2016 21:06

Sist jag skrev så berättade jag att jag nyligen fått veta att en släkting var döende i en sjukdom. En person som alltid varit en stor del av mitt liv och min uppväxt. En perso som alltid stöttat mig.   På lördag är det en vecka sen hon gick bor...

Av Lis - 5 april 2016 21:02

Godkväll Update sen senast: Fyllt 25, flyttat hemifrån. Det var det.   Alltså jag visste ju att den här dagen skulle komma. När jag skulle inse att jag inte betyder någonting för A. Det är klart jag visste att dagen skulle komma. Men någonstans...

Av Lis - 16 januari 2016 21:16

Senaste gången jag skrev var den 13 maj 2015 Nu är det den 16 januari 2016   Jag trodde ingen läste det jag skrev, men ändå har jag fått två kommentarer om varför jag inte skriver. Svaret är egentligen simpelt. Jag har inte haft något att skr...

Av Lis - 13 maj 2015 13:16

Suttit i snart två timmar i soffan utan att ta tag i mitt livDet är ju knappast så att jag inte har någonting att göra nu Jag har bara ingen lust   Ingen motivation. Ingen inspiration.   Borde skriva klart diskussionsdelen i min c-uppsats, ...

Av Lis - 19 april 2015 18:02


  Jag är inte perfekt. Jag är egentligen rätt normal. tror jag. Jag har tidigare under min tid på den här bloggen ändrat väldigt mycket på min historia. Inte om det jag vart med om eller hur jag känt, utan snarare namn och släktrelationer oftast....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards