...

Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Lis - 26 juni 2008 20:49

jag tror helt ärligt att min fett förbränning är trasig, eller ja, stoppad. snälla rara söta någon - hjälp mig. ge mig något tips. jag behöver tips. jag känner för att gråta. jag orkar inte vara såhär jävla fet. jag vill dö. helt ärligt. jag orkar inte.


snart ska jag åka bort en massa veckor och då kommer allt bestå av mat! förstår ni! jag måste alltså gå ner några kilo innan jag åker. jag måste. fan. jag behöver tips på bra mat, bra träning - tips! snälla, ge mig något tips.

Av Lis - 26 juni 2008 12:08

Jag är väl inte den enda som har läst om dieten low carb - high fat? det skulle vara konstigt isåfall, eftersom det känns som alla kör på den nu. jag vet inte om det är inbillning eller om det är så, men det känns iallafall så. det som jag är mest irriterad över är när jag läser detta - de går ner hur mycket som helst i vikt och i cm! Jag vill också! Jag ska fan prata med mamma om hon vill köra den här dieten med mig i några veckor, bara så jag förlorar sådär 10cm i midja eller något. Jag menar: jag vill kunna äta gott och gå ner i vikt, och det verkar som dessa gör det. jag vill också!


Här kan ni läsa om dieten: http://fatlies.wordpress.com/lchf/lchf-longer/

vmt

Av Lis - 26 juni 2008 10:15

Morgon vikt: 56.4 kg



Frukost: 2 kokta ägg (160kcal?)

Lunch: 2msk keso, ½dl vaniljyougurt och kanel

Middag: böngryta med sallad och 4 riskakor med smör

Övrigt: 1dl vaniljyougurt, 4msk keso, 1½msk müsli och kanel, 2 knäcke med keso och 4 köttbullar (två på varje), 2 riskakor med smör, 1 äpple



Träning: 50 situps, 35 minuters cykel (-295), 35 minuters promenad,



Kommentar: +0.3 sen igår. blä. fan vad äckligt. varför kan jag inte klara det? varför har jag blivit så svag? och sen när mamma köper riskakor, JAG KAN INTE STÅ EMOT. det går inte. jag älskar riskakor.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards