...

Alla inlägg under augusti 2008

Av Lis - 29 augusti 2008 16:51

jag känner mig off.


mat idag:

kräm, mjölk, äpple, knäckebröd med smör och leverpastej, vatten, tuggummi, "böngryta", godis.


mer än jag som känner sig misslyckad? jag borde ge upp den här bloggen. jag kommer aldrig kunna gå ner i vikt igen. jag är fet. it's fact. jag får anpassa mig till det. jag får vänja mig att jag inte kommer kunna gå ner i vikt. så ni som såg mig som inspiration - förlåt mig, men jag ger upp. det här är slutet av min vikt nedgång. viljan finns inte längre. jag är för värdelös.

..

Av Lis - 28 augusti 2008 19:52

jag har ingen självdiciplin. tror ni jag hade vägt över 58 kg om jag hade det? va? fan. grejen är att jag har viljan. men jag har inte diciplinen. jag har inte modet. jag har inte orken. min kropp orkar inte. den säger emot. den ger mig ont i benen. ge mig ett simkort.

Av Lis - 28 augusti 2008 06:37

jag orkar inte skriva. jag kommer tillbaka när min mens är slut och jag fått slut på mitt överätande.

:(

Av Lis - 27 augusti 2008 19:43

jävla mens - försvinn. jag mår illa. jag känner mig så jävla fet.

Av Lis - 27 augusti 2008 08:33

jag klarade inte ens en dag. jag vägde mig imorse. samma vikt som igår. 58,3 kilo blinkade på displayen. trots att jag svullade glass som en tok igår. det var gott. och vi skyller på mensen, helt klart. mensen borde vara borta om några dagar. då kan jag köra igen. ska nog börja hoppa hopprep igen. börja med 5 minuter i två dagar. sen 10 osv. För mina benhinnors skull. Känner jag att jag inte klarar det så får jag hitta på något annat. :) It will be fine. Snart ska jag fixa motionskort uppe i simhallen där jag bor. Great mate. Have a nice day. Gissa vad jag har för lektion?

Av Lis - 26 augusti 2008 20:02

Jag tänker inte väga mig tills min mens är slut. För då blir jag bara deprimerad.

Av Lis - 26 augusti 2008 16:49

Jag har fått mens. Igen. Fan, är det tredje gången den här månaden eller? :s jag tror seriöst att jag fått någon sjukdom eller något. eller ja, det är ju inte så att jag har fått mens tre gånger den här månaden. det är nästan exakt en månad sen sist. jag som aldrig haft regelbunden mens - har jag fått det nu? på ett sätt skulle det vara jävligt skönt. För det är förjävligt att ha mens när den känner för det.


Men grejen är att då förstår jag varför jag gått upp i vikt igen (om man inte tänker på hur mycket jag ätit då). Mensen gör att jag går upp 1-2 kg. Skönt va? Fan också. Om en vecka är den borta. Då kommer jag träna, träna, träna. Mamma sa förresten att hon vill banta och bara äta soppa ett tag också. Jag var inte sen på att hänga på.

Av Lis - 26 augusti 2008 06:34

jag läste i min förra blogg en stund förut. då vägde jag 54.1 kilo. Vet ni vad jag skrev då? "Jag känner mig fortfarande fet som en valross". Tänk om jag visste då hur jag skulle känna mig ett halv år senare. Herregud. Fan vad dum jag var som lät mig gå upp så mycket. Jag var lyckligare då, om man jämför med nu. Så.. I guess i must try again. I can't give up.


 För det jag känner nu - borde ingen behöva känna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards