...

Alla inlägg under augusti 2008

Av Lis - 19 augusti 2008 18:38

Hallå - ni som läser det här: Hur ofta tränar ni? Och vad? Måste ha lite tips.

Av Lis - 19 augusti 2008 16:29

Varför köper min mamma riskakor när jag ber henne att inte göra det?! Jag klarar ju inte av att motså dem? Fan. Misslyckat. Nu snart ska jag ut och gå, minst en timme, kanske jogga lite också beroende på mina benhinnor. Har laddat upp bra musik och jag är fit for fight. Jag ska klara det nu. Måste bara ladda mobilen lite ifall något skulle hända i skogen.


Jag har inte vart hungrig en enda gång idag, konstigt nog. känns skönt. nu däremot mår jag illa like hell.


Skolan gick bra förresten. Imorgon börjar schemat. Fuck, hatar schemat.


edit:

ni ser att jag skrev 1 timmes promenad - det blev 25 minuter istället. fan. men jag mår verkligen illa, och mina benhinnor strejkar. hoppas må bättre imorgon.

Av Lis - 19 augusti 2008 07:44

Vikt: 58.5 


Frukost: en kopp te med ½tsk honung

Lunch: -

Middag: 2 skivor blodpudding, bacon, smör, 3 riskakor med smör, vatten.

Övrigt: tuggummi, 6 småknäckebröd med smör och leverpastej, 2 stora glas mjölk, flingor med mjölk och kanel.


Träning:

25 minuters promenad

60 situps

50 rumplyft

25 utfall per ben

150 x-hopp


PINSAMT!

Av Lis - 18 augusti 2008 19:00

Nu börjar vi om. Jag hatar denna dag. Jag måste skräpa mig. Nu ska jag sluta äta bröd. På hel tid. Max knäckebröd. Kanske någon riskaka. Inget smör. Ingen ost. Inga sötsaker. Helst ingen frukost eller lunch. Någon frukt isåfall. En promenad om dagen är bra för magen. Det var väl det. NU JÄVLAR. Jag kan klara det. Peppad!


Skolstarten gick bra. Tråkigt dock. Och åt ett äpple och massa mackor när jag kom hem. Sen middag. Fyfan.

Av Lis - 18 augusti 2008 07:56

Det känns så overkligt. Skolan börjar. IDAG. Om några timmar ska jag befinna mig i skolan. Det är otroligt. Jag kan inte fatta det själv. Nu är ledigheten slut. Nu börjar allvaret, igen.


Det bästa är - rutinerna. Jag får tillbaka mina rutiner. Jag MÅSTE ha rutiner. Att ha rutiner gör det lättare för mig att leva. Att vara i skolan gör också för mig att jag slipper äta lunch, och möjligtvis frukost. Det kommer bli super. Jag har lättare att gå ner i vikt när jag har rutiner. Planerade dagar. Planerad tid. Nu jävlar. Haha!


Nu måste jag fixa mig och duscha. Sen är det school time.

Av Lis - 18 augusti 2008 07:54

Vikt: 58.2 


Frukost: 1dl yougurt med 1 näve flingor och vatten.

Lunch: ett äpple, vatten.

Middag: sallad och köttfärsröra. 6 riskakor med smör
Övrigt: 2 mjuka smörgåsar med ost, 2 med leverpastej + smör. 4 riskakor. 2 glas mjölk

Träning:


FETTO FETTO FETTO FETTO!

Av Lis - 17 augusti 2008 17:08

jag är hemma. jag är fetast. jag är ful. imorgon börjar skolan. fuck it.


jag ville bara säga att jag är hemma från världens mest hemska semester.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards