...

Alla inlägg under augusti 2008

Av Lis - 22 augusti 2008 16:52

det finns så många anledningar till varför jag är rädd för alkohol. först och främst är det för att större delen av mina släktingar är alkolister. pappa. morfar. farfar. bara män i och för sig. men att farfar var det fick jag reda på på husvagnssemstern. att pappa är det vet jag, och morfar med. men farfar.. hade jag aldrig kunnat tro det. min älskade farfar.


en annan anledning är kalorierna. jag kan inte sluta tänka på dem. speciellt när man ska blanda vodka med läsk. eller med något annat. det lär ju bli mer än 1000 kcal ikväll.


sen är jag rädd för vad jag säger när jag är full. eller att jag ska börja gråta igen. de fick trösta mig tills jag däckade en gång. då var jag så rädd att jag skulle berätta allt. jag grät på grund av mr X. jag vill att han ska vilja ha mig, och det gör han inte. jag är för FET. 


jag är nervös. för att jag kommer gå upp ännu mer. jag är redan så fet. jag måste gå ner i vikt. det är inte bara ett vill nu. det är ett måste. det är på liv och död.

Av Lis - 22 augusti 2008 16:51

okej. ett inlägg då och då kanske kommer. men inte lika mycket som förut.


dagens morgonvikt: 58.0

Av Lis - 21 augusti 2008 18:38

jag står framför spegeln med händerna på magen i ett vitt linne när mamma går förbi och säger:


- jaha, hur många ungar har du där i nu då?


tack så jävla mycket. tack du. jag funderar på att lägga ner bloggen ett tag. jag mår bara sämre när jag inser hur dålig jag är. när jag skriver ner allt. men jag kommer att komma tillbaka när jag fått tillbaka kontrollen. jag kommer läsa era bloggar, kanske kommentera någon gång. lycka till tjejer (&killar?). vi hörs snart.

Av Lis - 21 augusti 2008 06:36

Blev lite mycket frukost, i know. Men aja, livet går vidare ändå. Skola idag, kind of everyday iofs. Sen kanske jag hinner ut på någon promenad senare idag, det skulle kännas bra. Måste nog ut på en promenad. Igår gick jag inte alls. Aja. Har förlorat massa vattenvikt iallafall, det känns bra.


Näe. Nu måste jag fixa mig klart. Klockan är snart sju, suck.

mdb

Av Lis - 21 augusti 2008 06:35

Vikt: 57.7




Frukost: 5 multi grain crisp med philiadelfia extra light + 3 glas mjölk

Lunch: -

Middag: korv&nudelsoppa, 2 knäcke med philadelfia light + 3 glas mjölk

Övrigt: tuggummi, 2 knäcke med leverpastej+smör och philiadelfia extra light+smör, keso, banan och kanel.



Träning:


Av Lis - 20 augusti 2008 20:33

fan, jag har typ ätit för mycket. men det kanske funkar ändå. har ont i magen till tusen. men jag kanske överlever. ingen motion idag, heller. fuck. träffade en gammal kompis till mig idag också. hon är så smal. smalare än när jag såg henne sist. är det inte sjukt :( fan också. jag ska bli smal tills i jul. så jag slipper må skit när jag äter. så ska det vara.


nu ska jag gå och lägga mig så jag inte börjar äta nå mer. godnatt!

mdk

Av Lis - 20 augusti 2008 08:01

Vikt: 58.5 (ingen minskning, suck)



Frukost: en kopp te med ½tsk honung + 2 multi grain crisp med philiadelfia light

Lunch: -

Middag: 2 glas mjölk, sallad, en kycklinggrej - typ en hamburgare utan bröd och stekta kantareller

Övrigt: tuggummi, vatten


Träning:

ingenting

Av Lis - 19 augusti 2008 21:02

fuck allting, godnatt. varför kunde jag inte bara låtit bli?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards