...

Alla inlägg den 5 september 2008

Av Lis - 5 september 2008 15:52

Helt ärligt. Jag har aldrig mått såhär dåligt i hela mitt liv. Jag har ingen inspiration till någonting. Jag vill bara gråta hela tiden. Jag kan bli tårögd när jag bara sitter rakt upp och ner utan anledning. Jag mår helt ärligt för jävligt. Och vet ni vad det bästa (läs: värsta) är? - Jag har ingen att prata med. För jag har ingen anledning att må dåligt. Hur ska jag förklara för mina vänner att jag mår dåligt - utan att ha en anledning?


Det gäller allt och ingenting. Mr x, min vikt, all mat, mamma, skolan, kompisar, pappa, alla andra som jag känner osv. Jag känner mig bara så ensam. Jag kan sitta bland flera stycken andra och ändå känna mig ensammast i världen. Ska det vara så? Ska jag behöva känna så? Jag tror fan det. Jag tror det är mitt straff för att jag misslyckas med allt jag gör.


Jag har länge haft högsta betyg i det flesta ämnena. Nu orkar jag inte ens plugga för att få höga betyg. Det har gått 2 veckor i skolan och jag känner mig lika deprimerad som jag gjorde i början av sjuan. När jag ser tåget komma så tycker min hjärna att jag bara kan ta ett steg ut för perrongen. Hamna framför tåget. Men jag kan inte låta mina föräldrar ta den smärtan.


 Jag vill inte att de ska må dåligt. Pappa har sagt att han dör om jag inte finns, han har hotat att ta livet av sig när jag har hört det. Det var när mamma lämnade honom. Han sa ordagrant att han skulle hoppa från Söderbron. Hur ska jag låta honom ta den smärtan? Jag vill bara härifrån. Jag vill inte vara ensam, samtidigt som jag vill inte träffa någon.


så, jag var bara tvungen.

Av Lis - 5 september 2008 06:39

Nästa vecka kan jag nog köpa mitt simkort, tror jag, hoppas iallafall. Pratade med min kompis igår, hon skröt om att hon vart uppe och simmat i 50 minuter igår. Jag själv - hade bara ätit. Ingen träning. Hann inte. Somnade i soffan under idol efter en hetsig dag i skolan och sen hem till diverse släktingar.


Morgonvikt: 58.3


Jag är lite besviken. Men det är lugnt, jag förstår. Fan när jag får mitt simkort då jävlar gäller det. Nu är det lite hipp som happ eftersom jag inte kan jogga pga mitt ben. Det går inte. Min benhinna håller på att explodera och jag orkar inte känna den smärtan även fast jag är värd den. Nu ska jag till skolan. Ha en bra dag. Det ä föfan fredag :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards