...

Alla inlägg den 22 september 2008

Av Lis - 22 september 2008 20:48

Förlåt att jag bombar er med inlägg. Men jag måste skriva. Idag känner jag mig så värdelös. Hela dagen har varit värdelös. Jag har ätit för mycket. Promenerat för lite. Jag har mens. Jag har orakade ben. Jag har inget liv.


Mitt liv är så tråkigt. Det går egentligen ut på att tycka synd om mig själv. För det gör jag hela tiden. Jag tycker synd om mig för att jag är fet, för att jag är ful. Jag gör aldrig någonting åt det. Jag drömmer om hur jag skulle se ut om jag var smal. Om jag hade en kille. Jag är patetisk.


Förlåt. (har jag sagt att jag snart har simkortet i handen? 300kr kvar. Ska städa lite hemma och sådär imorgon, då får jag lite mer pengar. sen har jag nästan det!)

Av Lis - 22 september 2008 20:21

jag: blä. jag känner mig som en fet flodhäst.

mamma: men vadå? hur mycket har du gått upp då?

jag: typ 3 kg sen skolavlutningen i juni

mamma: jaha.. men det är ju inte så mycket. men du kanske borde sluta äta så mycket godis.

jag: (tyst)

mamma: annars får vi väl bara äta kyckling och keso ett tag. då borde du väl gå ner.


vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dålig. jag VET att min mamma tycker att jag är fet. vilket inte skulle vara så konstigt. jag är uppsvälld som ett hus. :(

<3

Av Lis - 22 september 2008 06:49

Jag måste säga Tack till er för era söta kommenterer. För att ni är så underbart starka och för att ni tror på mig. Tack. Tack så otroligt mycket. Era kommentarer gör att jag orkar fortsätta.


Idag är en sån där dag att jag känner mig extra fet i allt. I ALLT. Måste bero på mensen. I guess so :( Men jag orkar inte. Vill bara vara hemma och gråta.

Av Lis - 22 september 2008 06:47

58,9 kg.


Frukost: En kopp the + ½ tsk honung

Lunch: Ångkokta grönsaker  med köttfärssås. 1 knäcke med smör. 1 glas mjölk

Middag: två glasoboy. 4 knäcke med smör och banan.


Övrigt: 1 banan. Mjölk. Vatten. Tuggummi.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards