...

Alla inlägg den 6 september 2008

Av Lis - 6 september 2008 23:21

jag vill bara säga att jag pratade med mr x om att han rökte på igår. han sa att han bara testade, man måste göra det en gång i livet men att han aldrig ska göra det igen. han lovade. han tycker bättre om att supa. jag är glad över det. men ändå håller jag på att börja gråta. med en klump i halsen. och en äcklig känsla i magen.


borde jag inte vara glad nu?

Av Lis - 6 september 2008 17:57

jag har stått framför spegeln, försökt intala mig att jag inte behöver honom. att jag är så mycket bättre än att vänta på honom, precis som ni säger och som mina vänner säger. men vet ni vad? jag tror inte det.


jag tror jag måste ta en paus från bloggen (igen..) för allt handlar bara om mr x nu för tiden. tråkigt för er att läsa. men bloggen är till för mig att skriva av mig, för jag kan inte uttrycka mig verbalt som jag kan i skrift.


Sköt om er allihopa. Jag kommer tillbaka - DET kan jag lova. Då hoppas vi att Mr X inte är med i min vardag lika mycket som nu. Förlåt mig. Men ni är bäst där ute, tack för allt för ett tag <3 jag kommer självklart fortsätta följa era bloggar.

Av Lis - 6 september 2008 17:13

Frukost: 2 ägg, 1 banan plus brustablett+2dl vatten

Lunch: bakad potatis med skagenröra och smör

Middag: 1 banan


Övrigt: 1 banan, vatten, mjölk, 1 bit kladdkaka, 1 choklad"bar".


jag tror inte jag ska äta mer idag nu. för jag mår illa, blö. jag tror inte att jag tål mjölk alltså, fast ändå dricker jag det - JAG GILLAR JU INTE ENS MJÖLK. och choklad, blö. fan också.

Av Lis - 6 september 2008 15:24

Ni kan märker tydligt vart jag är påväg? Jag kan inte stoppa det. Det är hemskt. Jag känner hur känslorna svämmer över när jag läser hans namn. Hjärtat pumpar extra hårt. Ögonen fylls av tårar. Själen blir svart av avundsjuka när han prata med andra tjejer. Snyggare tjejer. Hur han ser på smalare tjejer med större bröst.


Jag håller på att bli KÄR i Mr X. igen..


Det här är en av de värsta sakerna som kan hända mig nu. Grejen är att jag inte varit kär i honom sen länge. Men känslorna har funnits där. De har aldrig riktigt svalnat. Men nu.. Nu är det värre än innan. Nu kan jag inte sluta tänka på honom. På hur han va förut.


När han höll mig i handen och tryckte lite sådär speciellt. Hur han såg på mig och sa att jag var vacker. Sa att han tyckte jag var perfekt. Hur han kunde ringa bara för att prata, i flera timmar. Hur han kunde ligga i min säng, utan att röra mig på det sättet utan bara hålla om mig. lät mig ligga i hans famn och andas in doften av honom, lite blandat med cigarettrök.


Jag har skrivit så mycket skit om honom här i. Jag har nästan aldrig sagt något positivt. Här har ni, varför jag inte kan släppa honom. För jag vet hur han var förut. Jag vet hur underbar han kan vara. Han var ju det mot mig, för inte så många månader sen. Sen vet jag inte varför det tog slut. Ingen vet. Jag vågar inte fråga honom vad han vill. Om vi bara är kk's, för isåfall lägger jag ner. Jag vill inte bara vara kk. Jag vill vara mer. Jag vill vara hans.


Men jag måste ge upp mina tankar om det. Det är inte värt att kämpa för något man inte kan få. Så jag ger upp nu. No more Mr X for me.

Av Lis - 6 september 2008 09:26

Trodde jag verkligen att det kunde bli mr x och jag igen? hur kunde jag tro det? vi är kk's, tydligen. igår rökte han på. han hade sagt till sina kompisar att han kände sig avslappnad och kåt, och sen frågat var jag va. alla hade skrattat. fan vad dum jag känner mig. och ändå.. ändå kan jag inte säga att jag inte vill ha honom.


morgonvikt: 58.0

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards