...

Alla inlägg under december 2009

Av Lis - 17 december 2009 08:05

MV: 62.2


Vad ska man säga? Nu går det åt fel håll. Inte mycket. Men det är fel. Så träning idag! Mindre mat, mer träning. Nu jävlar är jag arg på mig själv..

?

Av Lis - 16 december 2009 21:58

vem är jag?

vem vill jag bli?

jag orkar inte

Av Lis - 16 december 2009 06:19

MV: 62.1


Detta är alltså ungefär det lägsta jag har vägt på mycket länge. Och ja, jag är lite glad över det. Det är inte tillräckligt. Men det är pågång. Men jag känner mig pressad, för snart är det jul. Hur ska man kunna försöka att inte äta så mycket på julafton, när två av ens släktingar har varit (eller tillfrisknat från) ätstörda. De kan alla tecken, alla fusk - allt. Det går inte att fuska. Så antingen visar man att man inte kan äta så mycket och blir utfrågad, eller så äter man som vanligt och blir fet.


Jag vet inte vad som är bäst. Jag vill ändå njuta av julen. Jag ÄLSKAR julen. Det är bättre än ens födelsedag och påsk och alla andra högtider vi firar i Sverige. Jag vet inte varför. Stämningen blir mysig, jag är alltid så glad och jag har så fina minnen från jular tidigare år. Jag vet inte.. Julen är bara underbar. Och om en månad fyller jag 19 år. Helt galet. Jag måste ta tag i mitt liv.

 

Vad vill jag bli? Vad ska jag göra? Hur ska jag tjäna pengar? osv. Vem är jag?

Av Lis - 15 december 2009 21:21


klockan nio vägde jag fortfarande 62.3, det är ju lite positivt.

stor middag blev det, och bara 45 minuters promenad.

nu ska jag lyssna på foo fighters och the fray <3

Av Lis - 15 december 2009 06:15

vaknar av väckarklockan, snoozar, stirrar upp i taket, "vågar jag väga mig?", "hur mycket kommer jag ha gått upp sen överätningen igår?", klockan ringer igen, upp, in i badrummet, titta på vågen, trycker på den, andas, ställer mig på den, blundar, "vågar jag titta?", tar mod till mig, tittar ner..


.. andas ut.


62.3 stod det. Precis som igår. Men det spelar ingen roll. Det blev ett misslyckande igår. Men jag lever idag nu, så idag får jag satsa mer. O försöka träna mer. Har ätit två finncrisp med färsk ost (eller vad det heter..) och paprika och druckit te med en tsk honung. Får se hur resten av dagen går. Ska försöka kämpa för en bra dag. För det är ju vad jag vill. Gå ner i vikt. 2.3 kg på två veckor, hm. Jag hoppas..

Av Lis - 14 december 2009 20:28

30 minuters promenad blev det ändå

fortfarande fail


kommer ha gått upp imorgon :(


(21.00 - jag vägde 63.0 nu. det är mindre än igår - mer än imorse)

die

Av Lis - 14 december 2009 19:15

usch, jag har failat. har ätit verkligen hur mycket som helst idag. frukost, lunch, middag och sen mandlar+russin och en banan. är jag äcklig eller är jag äcklig? USCH!


:( jag är ledsen

och trött, så jag ska sova nu

orkar ingenting.


vågar inte väga mig imorgon tror jag

för jag har inte tränat.

pluggandet tog ALL kraft (därav mandlarna o russina o bananen)


FAIL!

Av Lis - 14 december 2009 06:27

Godmorgon, eller inte direkt god men morgon är det anyway. Är så himla trött! Kunde verkligen inte somna igår och så vaka klockan 6, yey. Good work Lis!


Blev iallafall LITE gladare när jag ställde mig på vågen som visade 62.3 kg. Vilket är nästan ett kilo från igår. Nu är det bara 2.3kg kvar till mitt första mål i år. Vill som sagt försöka nå iallafall 60 innan nyår. Då väger jag lika mycket som jag gjorde förra året. Eller jag har för mig att jag vägde 59, men ungefär iallafall.


Sitter och dricker upp mitt te nu och har ätit upp min frukost (två finncrisp med smör o skinka), ska snart röra mig mot skolan. Eller ja, om en halvtimme ungefär. Sen hem, PLUGGA och träna är mina planer. :)


Hur mår ni? :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards