...

Alla inlägg under december 2009

Av Lis - 13 december 2009 18:18

Sitter och tittar på One tree hill nu. Gosh, många snygga pojkar i denna serie alltså (tjejerna med, iofs, de är smala o vackra o älskade.)


Har ätit ganska mycket idag, men mindre än jag brukar. Inte småätit något, vilket är en vana jag har. Småäta hela tiden. Men inte idag. Sen frukost (smörgås, 2 små ägg, 1 lussebulle o te) och sen fisk och sallad.


Som träning blev det 30 minuter på träningscykeln och strech. Jag måste öka upp tiden när jag tränar. 30 minuter om dagen är inte direkt mycket om jag får säga det själv. Så kan jag inte ha det. Måste bli mer. Men det kommer successivt. Vill inte stress för mycket för då kommer jag tröttna och göra tvärtom. Lägga mig i soffan och äta. Det vill jag inte ska hända.


Men det känns bra. Jag känner mig som en ny person.

Av Lis - 13 december 2009 09:41

myten: självklart förstår jag att mina problem inte kommer LÖSAS för att jag går ner i vikt. men jag vet att jag skulle ha ett bättre självförtroende iallafall om jag kom ner till vikten jag vägde för ett år sen. jag gick upp över 10 kg på mindre än ett år. det förstörde mitt självförtroende ännu mer. så jag vill iallafall ner till vikten jag vägde förut o jobba på mitt självförtroende. för det har jag inget. men det blir inte bättre av att man ser ut som en fet o ful kossa. Jag måste även tillägga att enligt mitt BMI räknas jag snart som överviktig eftersom jag är rätt kort.

 

Godmorgon solstrålar.

Usch vad dåligt jag mådde inatt. Efter allt jag ätit och utebliven träning. Somnade runt 2. Men natten blev jättekonstig. Det känns som att R flirtar med mig igen, o han har tjej? O Mr X skrev på msn. Först. Det har nog aldrig hänt. Vi pratade bara allmänt och jag vet att mina känslor för honom är påväg bort, så ingen fara. Fast jag saknar "tryggheten" jag hade med honom,


Hursomhaver. Vägde mig imorse. 63.2 stod det på vågen. Hur gick det till? Men jag klagar inte. Idag ska jag träna. Men först plugga. Sista veckan innan jullovet nu. O jag ska klara det här. Både få bra betyg och gå ner i vikt. Jag vill helst väga så nära minst så nära 60 vid nyår. Men jag vill inte överdriva. Men så nära som möjligt (helst under.. o mycket under)

Av Lis - 13 december 2009 00:03

Jag känner mig som en fet ko.

Tacos. En portion med ett bröd, och en portion med chips. Usch! O kladdkaka, o frukt, o grädde. O tre glas VANLIG cola och cider. Hur?! Sa iallafall nej till pepparkakor, godis o lussebullar. Men det är inte bra ändå. Jag är dålig. Äcklig. Usch.


Ingen motion blev det heller. O jag har mens. Jag hatar allt just nu. Mina vänner har inte tid med mig för de har sina pojkvänner. När ska jag få bli vacker o en bra pojkvän? Jag behöver någon. NÅGON. Så illa att Mr X snart är med i bilden igen. Men jag har mens. Så där sprack det.

Av Lis - 12 december 2009 09:53

Av Lis - 12 december 2009 09:38

Godmorgon.

Fler än jag som såg på idolfinalen igår? Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, bryr mig egentligen inte. Kul för Erik anyway, men jag tyckte hans tjej var för länge på scenen. Det var Eriks stund, okej att han ville sjunga den för henne, men.. Ja.. jag vet inte. Det blev för mycket flickvän på scen. Avundsjuk? Nej. Inte direkt.


Morgonvikt: 63.2

Samma som igår alltså. Jävla mat igår. Jävla mat idag. Idag kommer det bli värre. Har ätit en frukost nu på säkert 200kcal. Usch på mig. Sen blir det tacos. O säkert någon efterrätt eftersom det är födelsedag. Fyfan! Kanske kan säga att jag är för mätt. Hm, tåls att fundera på. Men annars försöker jag träna ikväll innan jag ska träffa Bästavän. 30 minuters cykel eller något. Det är iallafall något. Mitt mål är ju att gå ner i vikt. Så jag försöker iallafall med 30 minuter om dagen. Trots att jag skulle behöva mer.


Men men. Hur mår ni? Går det bra? :)

Av Lis - 12 december 2009 00:22

Jag är ful, tjock och äcklig

 

Nu ska jag sova. Mår dåligt. Ångest. Jag är fet och ful. Imorgon ska vi iväg tidigt till min morfar som fyller år. Yey -.- Säkert middag och tårta. Ska försöka att inte äta innan. Kanske motionera efter. Vet inte hur det blir. Ska försöka. Jag är orolig. Jag vill inte vara såhär fet längre.


Godnatt fin:ingar.

Av Lis - 11 december 2009 19:26

  


... Miranda Kerr

Av Lis - 11 december 2009 17:49

Fan fan fan fan fan

Fail på frukosten. Blev alldeles för mycket. 4 finncrisp med smör. Mandelmassa (jävla mig..). Mandlar och russin. Te. Usch! Mandelmassa är typ 500 kcal/100gram. Och jag åt ju minst 100 gram.


Till middag blev det också fail.. Max. Någon jävla skit kycklingburgare med minimorötter. 450 kcal enligt hemsidan. Usch. Jag är äcklig. Det innebär minst 1000kcal idag. Säkert mer. Jävla mandelmassa. Jävla mig.


Men det blir nya tag. Nu på en gång. Det är bara att köra om igen. Det är aldrig försent. (tjocka äckliga mig som borde lära sig. nu ska jag straffa mig genom att sitta hemma. ensam. inte träffa någon. skyll dig själv tjockis, ingen vill träffa dig ändå)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards