...

Alla inlägg under mars 2011

Av Lis - 25 mars 2011 07:20

  Jag är typ lycklig

Fast ändå inte


Men livet känns så bra, det känns så lätt. Alltså jag vet inte varför, kanske för att jag börjat gå ner i vikt. Väger idag 60.9 kg, vilket är mindre än på länge. Så det känns ju jävligt bra. Måste jag säga.


Men jag älskar det här. Hade tänkt supa ikväll, men jag vet inte?

Är det värt det? Ska iallafall trätta S ifall han mår bättre, hihi

 

  

,,

Av Lis - 23 mars 2011 17:51

 

Av Lis - 23 mars 2011 06:14

Killen från helgen, S, kom förbi. Låg och snackade ett tag, kramades lite och det ena ledde till det andra. Woho. I had sex. Kändes jävligt bra alltså. S visste sina saker, om man säger så.


Sen drog han vid tio, smsade lite sen somnade jag.


Nu till den spännande historien:

Vad händer sen?


Alltså för mig gör det egentligen ingenting om det bara var ett one night stand, för varför ska jag bry mig? Men ja, alltså visst är det väl kul om vi träffas fler gånger, men jag vet inte. Orkar inte analysera. Om ni förstår vad jag menar. Det blir vad det blir och blir det inget mer så blir det inget mer.


Vikt: 61.2

Av Lis - 22 mars 2011 18:52

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

han är snart här


jag dör

uppdaterar er imorgon

Av Lis - 22 mars 2011 07:03


Morgonvikt: 61.2


Alltså, gårdagen va fin. Alltså jag pratade med han från helgen i typ 5 timmar. I telefon. Galet. Det har nog aldrig hänt. Gulleplutt. Även om det är bara för att få sex så är han väldigt ambitiös. Och det är lite roligt. Jag tänker inte på framtiden, den här gången. Jag får inte. :)

 

Matmässigt igår.. Gick väl bättre än vanligt. Jag menar.. Ändå gått ner 0.3 sen igår. Bättre än inget. Känns ändå som den killen får mig att vilja fokusera på att gå ner i vikt, alltså för att jag vill att han ska attraheras. Och det är ju skönt. Det är ju jätterbra.


Av Lis - 21 mars 2011 06:38

61.5kg


NU KÖR VI!

Av Lis - 20 mars 2011 17:49

Blev ingen dejt

Kanske en annan gång

Kanske aldrig


Whatever


Nu ska jag satsa på min kropp istället. Vad sägs om det? Är ni med mig? Jag kommer behöva stöd. Inte för att hetsa, men att påminna mig om att jag vill.. Verkligen vill. Jag känner i hela kroppen att jag bara vill skrubba bort det överflödiga. I can do it.

  

Av Lis - 19 mars 2011 10:50

Jag är fan fortfarande full. Jävlar vilken kväll igår.

Mina kompisar raggade upp en alldeles för snygg kille igår åt mig precis innan vi skulle dra så hann lixom inte prata med honom. Smsade när jag låg i sängen och efter en stunds snackande säger han typ "om vi hade hunnit prata lite innan du drog så kanske jag hade kunnat ligga brevid dig nu istället för själv"


Gullponke. Alltså visst - menat som one night stand men han är fan snyggare än E. Förstår ni?

SNYGGARE ÄN E.

Trodde inte det fanns såna. Sen vill han träffas ikväll, se på film och snacka lite. "Se på film" är väl egentligen lika med något annat.. Eller menade han film på riktigt? Oavsett så är det värt det.


Ehm.. På tal om E gillade han min facebookstatus. Vet inte varför. Alltså han får ju, vi är ju vänner på facebook. Att gilla något betyder ingenting. Men han har gillat mer i år än vad han gjorde under tiden vi träffades. Är inte det sjukt?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards