...

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

pull me down on the floor

Av Lis - 25 april 2011 21:29

Livet är bra allt roligt


Jag har ett antal vänner som säger att jag borde börja blogga. De vet att jag tycker om att skriva och jag älskar att ta kort. En av mina vänner jämförde det med min bilddagbok jag hade som var tydligen väldigt populär bland mina vänner. Inget jag visste om, men nu vet jag. När hon sa att jag borde börja blogga höll jag på att säga "men det gör jag ju redan"


Fast det här är annorlunda. Här är den mörka sidan av mig. Den delen där jag in delar med mig av foton, jag skriver inte ytliga saker utan här har ni den riktiga sanningen. Jag har lovat mig själv att om jag någon gång skulle få för mig att ta livet av mig så ska den här bloggadressen stå på mitt avskedsbrev (för ja, jag skulle skriva ett sånt. för några år sen började jag skriva på ett - ifall att lixom)


Men jag vill inte skriva om ytliga saker och blogga om hur min dag varit på jobbet med fina bilder och låttexter. Eller ja, det gör jag ju här med. Men jag vill inte ha en ytlig blogg som folk läser. Folk som jag känner.


Här känner jag ingen. Eller rättare sagt: ingen vet vem jag är. Här är jag bara Lis. Ärliga jag.


.. Det jag egentligen ville komma fram till är att jag har råkat radera mappen med alla bloggadresser på bloggar jag läste, och nu kommer jag inte ihåg dem. :( Det här gjorde mig rätt ledsen, så snälla rara ni (för jag vet att ni är minst 5 som läser varje dag) har ni en blogg så LÄNKA! Det här betyder mycket för mig. Jag behöver er. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lis - 14 juli 2016 21:06

Sist jag skrev så berättade jag att jag nyligen fått veta att en släkting var döende i en sjukdom. En person som alltid varit en stor del av mitt liv och min uppväxt. En perso som alltid stöttat mig.   På lördag är det en vecka sen hon gick bor...

Av Lis - 5 april 2016 21:02

Godkväll Update sen senast: Fyllt 25, flyttat hemifrån. Det var det.   Alltså jag visste ju att den här dagen skulle komma. När jag skulle inse att jag inte betyder någonting för A. Det är klart jag visste att dagen skulle komma. Men någonstans...

Av Lis - 16 januari 2016 21:16

Senaste gången jag skrev var den 13 maj 2015 Nu är det den 16 januari 2016   Jag trodde ingen läste det jag skrev, men ändå har jag fått två kommentarer om varför jag inte skriver. Svaret är egentligen simpelt. Jag har inte haft något att skr...

Av Lis - 13 maj 2015 13:16

Suttit i snart två timmar i soffan utan att ta tag i mitt livDet är ju knappast så att jag inte har någonting att göra nu Jag har bara ingen lust   Ingen motivation. Ingen inspiration.   Borde skriva klart diskussionsdelen i min c-uppsats, ...

Av Lis - 19 april 2015 18:02


  Jag är inte perfekt. Jag är egentligen rätt normal. tror jag. Jag har tidigare under min tid på den här bloggen ändrat väldigt mycket på min historia. Inte om det jag vart med om eller hur jag känt, utan snarare namn och släktrelationer oftast....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards