...

Alla inlägg under mars 2012

Av Lis - 11 mars 2012 13:39

Jag vill bara lägga mig under täcket

Jag känner mig så jävla ful

Alltså ni förstår inte hur jobbigt det är.

Eller så gör ni det.

Skulle inte önska min värsta fiende det här


För jag kan inte lägga mig under täcket

.. Jag ska på släktmiddag.

Av Lis - 11 mars 2012 10:35

BÄSTA LP!

Jag kan fortfarande inte kommentera din blogg. Det finns lixom ingen ruta där man ska skriva, iallafall inte för mig. Det är helt tomt på sidan när man trycker på kommentera, eller vad det nu står. Vet inte om det är så för alla. Men så du vet varför jag inte kan kommentera. Hoppas du mår bra!

 

Av Lis - 8 mars 2012 17:42

 

Av Lis - 7 mars 2012 10:55

Jag har insett att mitt ena öga är större än det andra

och det är inte lite.


Helvete


Visste att jag var missbildad

Av Lis - 5 mars 2012 21:27

JAG HAR BÖRJAT GYMMA!


Helt jävla sanslöst. Nu jävlar ska ni få se på biff. Haha, nej. Skoja. Men förhoppningsvis gör det någon skillnad. Måste bara ändra mina matvanor rejält sen är det inga problem. Nu har jag ju kommit igång. Älskar att gymma. Varför har jag aldrig gjort det tidigare?


Dagens träning:

15 minuter crosstrainer

40 minuter armar + axlar (+ rygg)
10 minuter stretch

Missade btw ett boothy call från S i fredag. SÅ JÄVLA BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV. Men värsta snefyllan, herre. Jag var så jävla arg på allt och alla. Ville bara ligga, och somnade innan jag fick smset från S. Ni förstår mig antar jag. Hoppas jag får en ny chans. Snart. Helst i helgen. Snälla. Om det finns något som kallas Gud så ber jag om ett samtal från S i helgen. Seriöst. Jag behöver det så jävla mycket. Behöver lite närhet.

Av Lis - 1 mars 2012 21:07

hur fan kan jag vara så jävla korkad?

helt seriöst? hur jävla korkad får man vara?


HUR kan JAG tro att någon vill prata så mycket med mig? Inte för att det handlade om någonting, iallafall inte i min värld, men bara själva grejen att prata så mycket med en person. sen bara poff. så var han borta. och jag kommer inte smsa honom, inte förrän han smsar mig. för det här var ingenting som jag trodde. jag trodde faktiskt att han menade det han sa till mig. ännu ett bevis: never trust boys.


så många gånger han fått mig att le, utan anledning. jag älskar ju uppmärksamheten att bli kallad sötnos tillexempel. men allt var ändå lögner. vilket jag innerst inne alltid vetat, men inte velat tro på. nu är allt borta. hatar att jag är så jävla blåögd. hur fan kunde jag inte fatta.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards