...

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Lis - 17 februari 2012 10:55

Ja


Ska ta en snabb pw ner till jobbet och se om de minns mig, sen blir det lite sola och köpa lite plugg-gott så jag orkar plugga hela helgen. Jag bryr mig inte. Jag har mens. Jag kan vara fet en vecka till. Vem bryr sig? Jag orkar inte. Jag har ändå insett att ingen bryr sig. Jag är en fucking sms-player. Säger att jag ska träffa folk och bangar i sista sekunden. Klart folk blir lacka och lämnar mig. Inte mina vänner dock, utan mer killar. Såna där.


Skitsamma. Nu ska jag lyssna på Hinder en stund till och sen ska jag gå. Jobbet sitter ändå och äter nu, ingen mening att gå dit just nu. Då stör jag bara. Några minuter till får jag minsann vänta. Ska leta upp lite småkrams som jag kan sola för. Så. Ja.


Jag har insett att jag nog är avundsjuk på en kompis, därför behandlar jag henne som skit. Trots att jag säger att jag driver. Så menar jag nog det mesta. Känns helt sjukt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards