...

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Lis - 4 augusti 2013 22:10

Dag nummer 2

Idag har jag inte tänkt HELA dagen på honom iallafall, och det är väl bra

eller.. Så har jag inbillat mig att jag inte tänkt på honom hela dagen

Ensamheten här i lägenheten gör ont. Att jag inte kan höra av mig.


Han hade lagt upp en instagram-bild inatt. En bild med texten:
Your worst enemy will always be youself

och hashtaggat med fuck you, doubt


Men han har tagit bort bilden ser jag nu. Råkade gilla den imorse, 

men tog bort min gillning. Jag ska ju inte höra av mig. Han har gillat en av mina bilder idag.

Och en kommentar jag skrev på facebook. Antagligen för att han gillar mig som en kompis.

Det sa han ju förut. och antagligen ångra han sig väl över bilden och insåg att han inte har nå tvivel

vad skulle det annars vara?


Jag undrar vad han gör. Undrar vad han tänker, känner. Tror han smsar med henne. 

Vad fan gör jag om de blir ett par? Jag kommer aldrig kunna acceptera det. 


Ont ont ont, så jävla fucking ont. Allt gör ont. Vet inte hur jag ska kunna somna.

 Vet inte hur jag ska orka upp imorgon när jag inte har någon att prata med, eller träffa.

Hittills har jag haft vänner som vart lediga och kunnat underhålla mig dygnet runt.

Från och med imorgon är jag ensam. Får stå på min egna ben.

Vet bara inte om mina ben håller. Jag känner mig som bambi på hal is.


Fuck everything. Just nu skulle jag vilja spola fram tiden och slippa ha ont.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards