...

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Lis - 3 augusti 2013 23:23

Dag ett utan någon som helst kontakt har gått bra

Gillade dock en bild som han la upp på facebook (han va så fin!)


Har inte gråtit något än iallafall. 

Ska försöka slippa det så ska sova nu.


Fyfan, det blir en lång vecka ska ni veta. 

och antagligen kommer jag inte kunna om en vecka heller

vilket gör att det blir en vecka till. Fyfan. Det gör ont

 

Ena sidan av mig säger åt mig att han inte bryr sig om mig och att han tycker det är skönt att slippa prata med mig så för honom är den här pausen bara någonting positivt. Han sover gott om natten och bryr sig inte ett dugg, nu har han värsta chansen att ragga på andra tjejer. Men den andra sidan säger att han bara respekterar att jag vill försöka gå vidare och att han tänker på mig ibland (det känns så i mitt hjärta) men att han vet att det här är bäst. Medan hjärtat SKRIKER att han borde höra av sig, borde inse att jag är den rätta för honom. Men jag vet att hjärtat har fel.


Men igår när jag bad honom göra slut med mig igen så bad jag honom säga att han inte älskar mig och att jag inte är rätt för honom så suckade han och tittade mig i ögonen och typ bad mig sluta säga så. Och sa att han inte vet om jag är rätt eller inte, men jag bad honom säga det ändå. Säga att jag inte är den rätta för honom. Så han sa det, med en djup suck. Och sen att han kände sig tvingad till att säga det. Så det slutade med att han sa att jag inte var rätt för honom nu. Att han inte är redo för ett förhållande. Men att jag är underbar osv. Han har skrivit i sin blogg att han haft ett förhållande med en underbar tjej. Så.. I guess.. Att det är jag som är underbar. 


tänk om han visste hälften av vad som står i den här bloggen alltså.

Av Lis - 3 augusti 2013 10:11

Exakt ett år sen jag träffade fina A

Exakt ett år sen jag och mina kompisar drog ut på krogen för att supa skallen av oss

Exakt ett år sen vi hamnade vid samma bord på den krogen

Exakt ett år sen vi pussades för första gången

Exakt ett år sen du fick mitt nummer


Exakt ett år sen du förändrade mitt liv.


Alla säger att det kommer gå över, att jag kommer gå vidare, hitta någon bättre

Jag tror inte på det än. Hur ska jag kunna hitta en bättre än min fina A?

Hur överlever man ett krossat hjärta? 


You said move on, where do I go?
I guess second best is all I will know


Jag hatar mitt liv just nu. Alltså, att jag lever i ett "måste"-liv.

jag MÅSTE gå vidare, jag MÅSTE hitta någon annan, jag MÅSTE sluta gråta, jag MÅSTE sluta älta, jag MÅSTE sluta sakna, jag MÅSTE förstå att vi inte är menade för varandra, jag MÅSTE sluta tänka på honom, jag MÅSTE ha en framtid med en annan kille, jag MÅSTE dejta andra, jag MÅSTE ha sex med andra, jag MÅSTE kyssa andra, jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE.


Jag vill inte. Helt enkelt.

Jag vill inte.

Men jag har inget fucking val.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards