...

Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Lis - 24 augusti 2013 19:22

Åter igen är jag tillbaka på samma plats där jag alltid egentligen varit

Åter tillbaka som andrahandsval som ofta glöms bort
När jag hade A vid min sida var jag aldrig ett andrahandsval, eller det spelade åtminstone ingen roll.

För då hade jag honom, vid min sida, jag var aldrig ensam. 


Nu är jag ensam igen.


Som idag, t.ex en vanlig lördag. 

Dock är det en kompis födelsedag


Vi lärde känna varandra i år, så hon är mer min BVs kompis, men ändå en kompis.

Har träffats rätt mycket. Iallafall såhär på helgerna tillsammans med BV o BF (en annan kompis)

Jag, BV o BF är ett kompisgäng som alltid hänger ihop när vi kan. Typ iallafall.


Hursomhelst.. Nu fyller en kompis år, vi kan kalla henne F. 

Hon har middag just i skrivande stund. Och är jag bjuden? Nej.

Däremot är både BV o BF bjudna. 

F hade "glömt" att höra av sig till mig för att hon inte har mitt nummer (vilket är konstigt då vi har smsat förut)
När BF frågade F idag, eftersom hon glömt höra av sig, om det var okej att jag följde med ändå på middagen så svarade hon nej. För det fanns inte tillräckligt med mat så det skulle räcka till oss alla. Men jag kan ju komma sen om jag ville. 


Tack. Tack så jävla mycket. 


Jag kände mig ju inte alls ful och värdelös sen innan och nu blir jag bortglömd också. Och hon försökte inte ens lösa det. Hon bara sket i det. Vad är det för jävla fittor som jag umgås med? 

BF ringde sen och frågade om jag skulle komma klockan 21. Svarade att jag gör väl det om någon kan möta mig vid bussen för jag hittar inte och att jag kanske kunde komma 20,40 dit då? Fick ett nej. Ta nästa buss. Kom 21,10 istället.


Man känner sig ju inte direkt jättevälkommen. Jag vill inte ens komma egentligen. Så nu ska jag åka o låtsas som att jag inte bryr mig, trots att jag gråtit ögonen ur mig. Perfekt. 


Sen åker A tillbaka till sin studentstad imorgon. Nu är det kört. Igår sa han dock att han hatar när jag går ut. För han är livrädd att jag ska träffa någon annan. För då är det "no way back". och "ja asså jag vet ju att det är rätt att göra slut, men ändå så känns de tokigt att släppa iväg dig haha. Du är ju så bra Lis" 


Jag vill bara böna och be. Förstår du inte att vi hör ihop? Att du älskar mig? Riv din jävla mur, sluta tvivla på dina känslor. Du älskar mig. Jag vet att du älskar mig. Jag känner det. Lämna mig inte. Jag vet att du inte vill att jag ska försvinna. För du vill ha mig. Och vill vara med mig. Förstår du inte det? Det är därför du har ett jävla hål i magen på nätterna när du ska sova, för att du behöver mig. Precis som jag behöver dig. Jag behöver dig för att vara lycklig. Allt annat känns så fel och falskt när du inte finns vid min sida. Jag älskar dig. Jag älskar dig så mitt hjärta nästan spricker. Jag älskar dig så otroligt mycket.

 

.. Men det får jag inte säga till dig. För jag måste gå vidare. Döda mina känslor. Knulla med någon äcklig som jag inte vill ha. Förstår inte varför. Vi älskar ju varandra A, du vet det och jag vet det. Alla vet det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards