...

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Lis - 3 januari 2009 20:19

Ni, som faktiskt läser min blogg, och har en egen skulle väl kunna skriva en kommentar så kanske jag kan få tips om nya bloggar :) Det skulle vara kul att läsa något nytt än, typ, Blondinbella och Kissie och de där andra tråkiga stora bloggarna.

Av Lis - 3 januari 2009 09:50

Det är inte okej att få sömnproblem utav en kille som gång på gång sårat en. Men ändå, när jag ligger där i sängen och har mobilen brevid mig. Då minns jag hans nummer utantill.


Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag SKA inte. Nu ska jag tränga bort allt. Fokusera på att gå ner i vikt. Jag ska inte lägga mer energi på honom. Jag ska visa honom vad han gick miste om. Jag ska allt visa honom. Men jag tänker inte ta tillbaka honom.


Och jag har börjat prata med en ny kille. Som är väldigt.. engagerad och vill träffas och allt. Han är inte som mr X. Han är inte mr X. Men jag är inte redo. Hur säger man det till någon, utan att såra, och utan att förlora chansen att träffa honom senare? Det är frågan. Jag vet inte hur jag ska säga det. Jag vill komma över Mr X först. Jag vill inte ha honom som recovery.


Aldrig mer. Jag vill inte ens ha kille.

Av Lis - 3 januari 2009 09:25

Morgonvikt: 58.6 kg



Frukost: 1 apelsin

Lunch: en köttbit, pommes och beasås. sallad. 033L coca cola.

Middag: 


Övrigt: 1 tuggummi. vatten


Jag vet inte om jag tycker att det är okej att jag gått upp 0.2 Även om det är så lite, det är fan inte okej. Jag måste alltså kämpa hårdare. Jag vill inte upp mer nu, jag vill ju ner! Kom igen Lis, vill du se ut såhär på stranden?


Sa jag att min farbror fyller år idag? Inte det nej, nej men det gör han. Och vi ska på restaurang. Det känns förjävligt. Fyfan.


Update: FYFAN FÖR LUNCHEN FÖR FARBROR! :( fick inte lägga upp mat. fick inte välja. var tvungen att äta allt. tackade iofs nej till tårta, men vad gör det när man redan är fet?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards