...

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Lis - 4 januari 2009 23:50

tom. ensam. övergiven.

allt försvann med dig. även fast jag aldrig hade dig.

jag kanske inte ens kände dig. du kanske aldrig var riktigt dig.

men du var det. i våras. det saknar jag. jag saknar dig.


varför tänker jag på honom som mest när jag inte får? när jag inte vill?

jag har en sugande känsla i magen. en tom känsla. fast det är fullt.

jag försöker dölja känslan, saknaden efter honom, med mat.

och faktiskt, det dämpade för en stund. men nu kommer ångern.


jag vill inte sakna honom. jag vill verkligen inte. men jag gör ändå.

han är verkligen den enda killen, i världen, som fått mitt hjärta slå fortare.

men samtidigt, slå långsammare. den enda killen som fått mig att gråta.


förlåt, jag sa att det inte skulle bli något mer om mr X.

men jag måste skriva av mig. jag kan inte hålla det inom mig.

men jag kan inte berätta för någon. jag har sagt att han är borta.


men innerst inne kommer han alltid vara där.

han kommer bli den som jag alltid kommer jämföra alla med.

men som han behandlat mig kan det inte bli värre i vissa fall.

ändå är han den finaste jag någonsin träffat.

Av Lis - 4 januari 2009 10:02

Morgonvikt: 58.4 kg


Frukost: 3 digistive kex, mandlar och russin

Lunch:

Middag:


Övrigt:

jag suger. allt jag har att säga.

Av Lis - 4 januari 2009 09:58

Ja, M, Jag var TVUNGEN att äta upp alltihopa. Varför? Det var inte för att jag blev matad, och btw, jag fyller 18 den här månaden. Men varför jag var tvungen att äta var för att min farmor och min farfar som stått och lagat all mat och lagt ner energi och jag vill inte såra dem. Jag vill inte att det ska gå ut över min familj att jag vill gå ner i vikt. Min mamma tar redan så mycket skit.


Min farmor och farfar är två personer som betyder väldigt mycket för mig, och jag har alltid ätit "med god" apptit. Skulle jag INTE äta upp skulle de undra vad som är fel på mig. Och då skulle pappa börja undra. Och om pappa börjar undra, så pratar han säkert med mamma och pratar han med mamma ja.. Då kommer jag få undervakning på mig.


Det är inte värt det. Då är det bättre att jag äter upp en portion mat, får ångest och forsätter.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards