...

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Lis - 9 januari 2009 19:09

det är en ny dag imorgon

med hundra nya kilos övervikt


jag mår illa. jag har ätit som en jävla gris idag. nu har jag tryckt i mig massa godis och imorgon vägrar jag att väga mig. jag ska ha kul. jag ska supa skallen av mig. jag ska supas under bordet, som man fint säger. jag har en halv 70s. jag ska försöka att inte äta så mycket så jag blir fullare än fullast. jag ska bara glömma allt. jag ska skita i att mr x är där. jag ska fan strula med någon framför honom bara för att visa att hans tåg har gått. jag är så arg. snart kommer J hit. det är bra. henne tycker jag otroligt mycket om. Min bejb. Hon får äta upp mitt godis, hon är redan snygg.

Av Lis - 9 januari 2009 08:47

Jag bestämde mig för att skita i skolan idag. Orkar inte. Och det är ändå en kort dag eftersom våran lärare är sjuk. Har bara en lektion och jag orkar inte åka hela vägen för en lektion, det är inte värt det. Så jag ska plugga lite självständigt istället.


Samma morgonvikt som igår, det gjorde mig lite besviken. Men det gör ingenting - gick iallafall inte upp. Då får jag kämpa lite hårdare idag. Gå lite mer promenader, äta lite mindre. Fast det var bra igår för jag kände aldrig för att hetsa. Det brukar jag göra. Idag är jag sugen på ALLT onyttigt - mensen sätter snart igång så vad ska man förvänta sig?


Hursomhelst. Ska äta frukost snart och ta en promenad, eller tvärtom. :)

Av Lis - 9 januari 2009 08:46

Morgonvikt: 58.3 kg (samma som igår :()


40 minuters promenad

Frukost: 1 digistivekex. 2 ägg.

Lunch:

hets bestående av mandariner, digistivekex och smör.

Middag: 3 kroppkakor + smör.
Övrigt: godis i stooora mängder, mackor, mjölk.


Innan veckan är slut vill jag se 58,0, tack.

hamnade i en dvala. bara åt och åt. ingen aning om hur mycket


min kväll är förstörd. fan. att jag aldrig kan stoppa mig själv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards