...

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Lis - 4 augusti 2011 08:01

Hatar att lokalkrogen (LK från och med nu. Hatar att skriva lokalkrog) har öppet på onsdagar. För jag VET att S är där. Och jag vet att den där tjejen (hon med hjärtat i loggen. SB från och med nu)  var där. Eller hon skulle iallafall dit. Och ja.. Jag får inte vara svartsjuk.. Och det är jag inte.. Men jag önskar jag vore snyggare än henne..


Hon har lyckats bli så himla smal. Varför kan jag inte lyckas? Jävla tjockis. 61.6 Det går inte. Jag är så jävla meningslös.. Spelar ingen roll, det går inte. Jag har ont i lederna pga psoriasisen, den har blivit värre pga all alkohol som jag känner att jag behöver på helgerna. Inte mer än så länge. Men varje helg. Varje fredag behöver jag ett rus. Så fredags-alkoholist. Kul.


Drömde om pappa och hans flickvän inatt. Om att de hade gift sig utan att berätta det för mig för att hon skulle få stanna i landet. Vaknade med tårar i ögonvrån. För det skulle kunna vara sant.


Just idag hatar jag mitt liv.

HATAR.

Hade jag inte vetat att morgondagen blir bättre så vet jag inte vad jag gjort.

Fredag imorgon. = Alkohol. Lördag = Alkohol.


Bra helg. Behöver inte bry mig om någonting. Förutom att vara full.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards