...

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Lis - 21 augusti 2011 21:26

Jag längtar till dagen jag kan logga in och skriva "Idag mår jag bra" istället för att skriva "idag mår jag verkligen inte bra". Precis som vanligt. Nu är det allvar. Tar jag inte tag i mig själv nu kommer jag aldrig palla leva. Jag vet att jag sagt det förr men nu är mitt självförtroende så borta så jag vet inte.

 

Mr X och jag bråkar varje gång vi ses (sist kallade han mig bitch utan anledning..) och S är borta. Vi träffas inte längre. Det är lite jobbigt. Men jag försöker att inte bryr inte. För jag skulle inte vilja visa min kropp just nu. Jag mår inte bra med den. E och jag fyllesmsar - till vilken nytta? Det kommer aldrig bli densamma. Flirtade lite med killen jag låg med när S var bortrest också, gick åt helvete - Förvånad? Nä. Vem vill ligga med en blåval? Jag behöver bara lite bekräftelse. Lite falsk kärlek..

 

 Fcuk it. Fcuk everything. Nu ska jag se lejonkungen och gråta mig till sömns.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards