...

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Lis - 28 augusti 2011 08:38

Lite updates från mitt liv:


- Jag väger typ 62 kg just nu.

Allt jag kan tänka är "fet fet fet fet" och just nu är jag jävligt fet. Men har tappat all motivation som jag hade. Snälla någon, ge mig lite?


- Jag träffade S i fredags

.. eller okej, inte överdriva. Vi träffades inte, jag såg honom. Han hälsade inte ens, inte ens när min kompis typ knackade honom på armen så fortsatte han bara gå. Så jag smsade och frågade om vi kommit till det stadiet att vi inte ens hälsar, fick till svar att det inte var mitt fel utan att han inte mådde bra och orkade inte. Så då hälsar man inte. Skitsamma. Han är inte lika snygg längre, tro det eller ej. Kanske för att jag fick mina misstankar om att han gick hem med en ful 93a häromhelgen bekräftade av en killkompis. Så fuck that.. (Synd dock, han kunde ju sina saker)


- Min kompis som sa att hon mår dåligt har tid att träffa alla.. utom mig.

Jag berättade väl om min kompis som sa att hon tror att hon är deprimerad? Hon ja. En av mina närmaste vänner. Vi bor typ max 30 minuter ifrån varandra och träffas aldrig, för våra jobb går inte riktigt ihop. Och när hon väl är ledig så jobbar jag och tvärtom. Men.. Hon har tid att träffa sin pojkvän  typ hela tiden. Hon åker till honom och han kommer hit och då orkar hon minsann gå på bio och sånt. När jag frågar orkar hon inte. Jättekul. Verkligen jättekul. Speciellt eftersom det är jag som får hjälpa henne sen. Hennes förra långdistansförhållande gick inte så bra (hon var ju tillsammans med E's kompis.. "Min" E) och vem fick ställa upp då? Jo jag. Vem har alltid ställt upp? Jo. Jag. Och nu orkar hon inte ens träffa mig, eller har tid för hon ska träffa sin pojkvän (och han bor i tjottahejti). Så ja. Kul.


- Jag var jättefull i fredags

 Det var länge sen jag var SÅ full.. Träffade en kompis, eller aa, ni minns kanske RE? Han körde oss hem, och sen fick jag sms om att han ville "sova" med mig. När jag skrev att han fick komma om han ville men att jag antagligen skulle däcka rätt fort och att det kanske inte skulle va så kul så höll han med. Jag menar.. SOVA? Då ville han inte sova. Då ville han annat. Annars hade det inte spelar någon roll om jag däckat.  Men han ville garanterat inte sova. Även fast jag varnade honom redan när an sa att han skulle hämta oss att jag var JÄTTEfull. Han sa att han inte brydde sig. Så blame it on yourself, RE.

.. Jag har aldrig varit så bakfull som igår. Jävlar vad dåligt jag mådde fram till klockan 17 alltså. Det va ett tillräckligt straff för resten av mitt liv.

 

 

Jaa. det var väl det.. Jag lever iallafall. Men jag är fattig på killar (och ja, sex) i mitt liv just nu. Så får väl börja träna istället så jag kan ersätta det. Äta är dumt att göra. Eller ja, iallafall som jag gör. Det är jääävligt dumt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards