...

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Lis - 6 augusti 2011 12:25

Jag sa ju att när jag ser honom gå hem med någon annan så slutar jag. För det förstör min fantasi. Även fast jag inte skulle vilja ha ett förhållande nu så vill jag ändå inte se att han raggar på andra. Förstår ni dubbelmoralen?


Igår såg jag det. Fast inte SB som jag trodde. Det va någon helt annan. Någon jag absolut inte trodde. En tjej jag känner. Eller okej.. Inte överdriva. Jag känner henne inte, men vi har festat tillsammans många gånger. Har gått i samma klass som hennes bror (tjejen är 93a).


Och igår.. Såg jag hur han pratade med en tjej. Hur han höll henne runt midjan när de gick ut från toaletten. Sen när vi drog såg jag hur han var ute och rökte, och gick fram till henne och ropade på henne. Hon hörde inte så hennes kompis fick säga till och då gick hon dit och de pratade. Och jag ser allt. Jag kunde nästan höra det. För jag vet hur han funkar. Exakt samma sak funkade på mig. Sen om det gick vägen för honom eller inte. Vet att hon skulle jobba idag vid tolv.


Men jag fattar inte. Han kramade mig, han skojade med mig (internskämt som jag inte kan skriva ut ifall någon som känner mig skulle märka). Men sen.. blankt. Så jag antar this is the end. End of a great story.


Nu blir mina killkompisar glada. För de tycker jag hundar efter honom. Så nu blir de väl glada när de får veta att han vill ligga med den där tjejen (de känner också hennes bror..). Alltså jag vet inte alls vad som kommer hända nu. För jag har trott att det ska vara slut för så länge sen.  OCH HON ÄR INTE ENS SNYGG! Okej om han valde någon annan, men hon är så jävla ful. Och hennes röst låter som en kille. AAAAAAAAAH.


Men ju mer jag tänker på det där skämtet. Ju mer känns det som att han lämnade tillbaka det. Som ett avslut. Och jag menar.. Sista natten var ju så jävla bra. Bästa natten ever. Inte sexet kanske, men själva natten. Så jag antar att jag får vara glad för ett bra avslut. Sen att jag måste se honom med andra är irriterande. Det jobbiga är att det känns så illa. Jag är inte kär, men jag vill ändå ha honom.


Det jobbiga är också att det blivit som en rutin.. Ragga upp en ny känns inte kul, men att vara utan sex känns inte heller så himla roligt. Jävla S. Jävla störda jävla S. Jag är arg på honom.


Ikväll blir det all-in. Jag behöver det. Kan inte vara själv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards