...

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Lis - 7 augusti 2011 13:57

 

Av Lis - 7 augusti 2011 13:49

Jävlar vad full jag har varit i helgen..

Både fredag och lördag.

Men jag har haft så roligt!

Och jag smsade inte S en enda gång.


Är fan stolt över mig själv.

Han får komma om han vill - men då får han höra av sig med.

My life - my rules. :)


Snart kommer BF över och vi ska äta pizza och se på film.

Bakis-stadie. Ska bli så himla skönt att bara ta det lugnt.

Imorgon äre ju jobb igen. Ser inte fram emot dagen. Alls.

Jag har fått så jävla mycket ansvar och jag kommer inte ihåg vad.

Hejdå hjärnceller under sommaren.


Min killkompis sa typ igår att han vill ligga med mig. Och jag typ tittade på honom och frågade om han var dum i huvudet. Haha. Jag är så jävla snäll alltså. Han va seriös, men jag menar.. Han är en av de sista jag skulle ligga med. I hela mitt liv. Inte ens för pengar.


Haha juste.. E smsade mig inatt. Från ingenstans. Och sa att han ville ha bilder på mig. (Han menar mer avklätt, inte bara bilder). Jag har skickat EN bild. Där man inte ens ser något. Eller alltså man ser konturerna. Men ingenting öppet lixom. Och det var första och sista gången. Så när jag kom hem funderade jag på det (jag var jättefull) men då svarade han inte på mitt sms där jag frågade om han ville ha en - så då fick det vara. Haha! Glad är jag för det. För jag skulle inte vilja skicka en sån till honom. Inte till någon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards