...

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2013

I guess second best is all I will know

Av Lis - 3 augusti 2013 10:11

Exakt ett år sen jag träffade fina A

Exakt ett år sen jag och mina kompisar drog ut på krogen för att supa skallen av oss

Exakt ett år sen vi hamnade vid samma bord på den krogen

Exakt ett år sen vi pussades för första gången

Exakt ett år sen du fick mitt nummer


Exakt ett år sen du förändrade mitt liv.


Alla säger att det kommer gå över, att jag kommer gå vidare, hitta någon bättre

Jag tror inte på det än. Hur ska jag kunna hitta en bättre än min fina A?

Hur överlever man ett krossat hjärta? 


You said move on, where do I go?
I guess second best is all I will know


Jag hatar mitt liv just nu. Alltså, att jag lever i ett "måste"-liv.

jag MÅSTE gå vidare, jag MÅSTE hitta någon annan, jag MÅSTE sluta gråta, jag MÅSTE sluta älta, jag MÅSTE sluta sakna, jag MÅSTE förstå att vi inte är menade för varandra, jag MÅSTE sluta tänka på honom, jag MÅSTE ha en framtid med en annan kille, jag MÅSTE dejta andra, jag MÅSTE ha sex med andra, jag MÅSTE kyssa andra, jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE.


Jag vill inte. Helt enkelt.

Jag vill inte.

Men jag har inget fucking val.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lis - 14 juli 2016 21:06

Sist jag skrev så berättade jag att jag nyligen fått veta att en släkting var döende i en sjukdom. En person som alltid varit en stor del av mitt liv och min uppväxt. En perso som alltid stöttat mig.   På lördag är det en vecka sen hon gick bor...

Av Lis - 5 april 2016 21:02

Godkväll Update sen senast: Fyllt 25, flyttat hemifrån. Det var det.   Alltså jag visste ju att den här dagen skulle komma. När jag skulle inse att jag inte betyder någonting för A. Det är klart jag visste att dagen skulle komma. Men någonstans...

Av Lis - 16 januari 2016 21:16

Senaste gången jag skrev var den 13 maj 2015 Nu är det den 16 januari 2016   Jag trodde ingen läste det jag skrev, men ändå har jag fått två kommentarer om varför jag inte skriver. Svaret är egentligen simpelt. Jag har inte haft något att skr...

Av Lis - 13 maj 2015 13:16

Suttit i snart två timmar i soffan utan att ta tag i mitt livDet är ju knappast så att jag inte har någonting att göra nu Jag har bara ingen lust   Ingen motivation. Ingen inspiration.   Borde skriva klart diskussionsdelen i min c-uppsats, ...

Av Lis - 19 april 2015 18:02


  Jag är inte perfekt. Jag är egentligen rätt normal. tror jag. Jag har tidigare under min tid på den här bloggen ändrat väldigt mycket på min historia. Inte om det jag vart med om eller hur jag känt, utan snarare namn och släktrelationer oftast....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards