...

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Lis - 7 november 2008 19:06

Fick nyss en jättestor chock. Min kompis berättade att hennes klasskompis kompis är kär i mr X. Jag blev alldeles stel. Menar hon min Mr X? Jo. Min Mr X. Både förnamn och efternamn. Min Mr X som jag har kommit över. Men ändå. Han kan inte skaffa en ny. Jag har ingen. Har han någon bevisar det hur misslyckad jag är. Då har han gått vidare bättre än mig. Nu känner jag mig illamående. Vet inte om det beror på allt jag ätit, eller för det här.


Jag borde inte bry mig. Jag borde verkligen inte bry mig. Och jag gör inte det egentligen, men.. När jag gått vidare. Men ändå. Jag vill inte att han har någon. Jag vill inte ha honom, men han får inte ha någon annan. Förstår ni hur egoistisk jag är?


Och tänk om bruden är ful. Eller ja, ännu värre - TÄNK OM HON ÄR SÖT OCH SMAL? Förstår ni mitt misslyckande? Jag kommer aldrig klara att han skaffar en tjej som är smal och söt. Allt som jag inte är. Ännu värre är det ju att jag sitter och skriver allt här. Och jag har ätit som fan idag - och har alltså gått upp i vikt. Åh, det här förstörde min fredag.


Jag kanske inte kommit över Mr X trots allt. Men det känns så. Jag har inte samma känslor som förut, ändå bryr jag mig som fan nu. Måste skärpa mig. Jag vill inte ha honom. Men jag vill inte att han ska ha någon annan än mig.

Av Lis - 7 november 2008 07:30

Vikt: 57.5


jag orkar inte skriva en riktig matdagbok. faktiskt. jag tänkte göra't. men det blev för mycket. har redan ätit uppåt digistivekex (hälften med smör) 2&en halv "snickers", mandariner, fiskbullar med ris och vindruvor. fyfan :( misslyckad dag. men aja. det är bara att fortsätta kämpa. livet är inte över än.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards