...

Alla inlägg den 25 november 2008

Av Lis - 25 november 2008 17:58

jag har ätit TRE mål idag. shit, plus en massa mackor


och jag insåg idag hur stort ansikte jag har. det är enormt! herregud. here i come, fetast i världen 2008. varför kan jag inte skärpa mig? jag har slutat i stort sett äta godis och allt sånt där. men sen, mat! matmatmat överallt. jag vill bara gråta. :( orkar inte. jag har egentligen gett upp sen länge, men ändå, jag vill bara. fick veta idag att min kompis väger 50 kg :( JAG VILL SÅ JÄVLA GÄRNA!


jag måste skärpa mig. ordentligt! jag borde skämmas över att göra såhär. FY LIS. Fyfan för dig. eller, ja, mig.

Av Lis - 25 november 2008 06:31

jag hann inte väga mig imorse.

eller jo, men jag minns inte om det stod 57.8 eller 58.8

så jag låtsas som jag inte vet. :(

Av Lis - 25 november 2008 06:26

Ånej. jag har blivit en sån där som jag inte vill bli. jag har uppmuntrat andra. fan. det var ju det jag lovade att jag inte skulle göra. fan fan fan. nej! jag måste sluta. jag vill gå ner i vikt. FÖR MIG SKULL. jag vill inte att andra ska göra det. speciellt inte på såna vis som att svälta sig. jag vill inte att folk ska bli sjuka, för att jag skriver att personen är duktig. så, det ska jag sluta med.


 för det är egentligen inte duktigt att svälta sig, det är sjukt. det är det verkligen. tyvärr. det är en ätstörning. oavsett om det inte är anorexi eller bulimi. det är en störning om man inte kan äta normalt. jag är full medveten om det. man har en förvrängdkroppssyn.


en sak jag inte kan stoppa är de som läser min blogg. för jag skriver en öppen blogg. en öppen FRIVILLIG blogg. jag skriver om mig. mitt liv. och om jag väljer att gnälla om min vikt - fine, then i do. jag skulle kunna göra det i en blogg om mode också, men då skulle jag inte peppa andra. så det ska jag sluta med. för jag vill inte att någon ska ha en ätstörning. det är inte det livet går ut på. verkligen inte. det finns så mycket mer än att vilja gå ner i vikt.


sen att det finns såna som jag, som bara vill gå ner i vikt, som inte ser den delen av livet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards