...

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Lis - 14 november 2008 17:46

Min kompis är och väg och handlar. Hon skulle fixa lite små saker med en annan kompis så jag känner mig manad att gå in här. Jag är så mätt att jag mår illa, jag väger (just nu!) 58,3 kg. Jag mår illa över vikten. Visst, det är säkert vattenvikt. Men jag har ätit så mycket idag. Vad hände med Thin is my goal? Skärpning Lis. Du kan klara det här. Jag känner mig smutsig.


Och varför är min kompis jobbig? Jo. För att när hon bor här måste jag äta hela tiden. Frukost. Mellanmål. Middag. Försöker skippa men det är svårt. Iallafall skippa frukosten och middagen. Mellanmålen brukar gå, men som idag gick det inte. Sen är hon bara allmänt tjatig? "har du börjat räkna kalorier igen?", "åh, jag är så tjock" (hon ser ut som en sticka - skit fin!) "jag ska nog sluta äta onyttigt" (sitter med en godispåse i knäet) Det är så mycket skit med henne.


Shit, hon kommer hem nu. Hon har en ica påse. Fan, vad har hon köpt?

Av Lis - 14 november 2008 06:28

hej allihopa.

SNABB update från mitt håll. min kompis är jobbig. hon duschar just nu. vi ska snart till skolan och göra ett prov som gäller för nästan hela betyder - ja, jag är sjukt nervös. jag har ätit en massa, men jag väger 57.1 kg idag. samma som igår. blev lite övermycket mat igår, synd, men det funkade, gick inte upp. jag kommer tillbaka så fort jag kan. sålänge får ni nöja er med mina snabba updates.


jag SAKNAR att läsa era bloggar.

hoppas ni alla mår bra.

Puss från mig, ha en bra helg.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards