...

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Lis - 18 november 2008 19:55

Jag kommer så väl ihåg när jag bytte min gamla blogg mot den här. Jag vägde runt 54 kg. 54.8 om man ska vara exakt. Min lägsta vikt var 53.8 Jag var bara 4 kg ifrån min dröm. Jag misslyckades. GICK UPP 4 istället. När jag började med hela skiten, tänka på vikten lite extra mycket - försöka göra någonting, det var ett år sen. I januari började jag blogga på blogg.se. Jag vägde lite över 56 kg. Inte trodde jag att jag skulle hamna uppe på 58 när jag började.


Jag kände mig som en flodhäst när jag vägde 54 kg en gång. Jag förstår inte hur jag kunde. Jag minns känslan under valborg när jag kände att jag gått ner i vikt. När jag inte behövde hålla in magen för att må bra. Men jag var inte nöjd. Nu är jag större än en flodhäst. Och jag bara deppar. :((

Av Lis - 18 november 2008 18:05

dagen idag har sugit så hårt att jag inte ens orkar bry mig.

hela fucking dagen har gått åt helvete.

allt.


om man ska vara positiv så får man tänka:

det är en ny dag imorgon.


men vet ni vad?

jag orkar inte vara positiv.

tack iallafall för era söta kommentarer.

trots att jag inte är värd dem.

Av Lis - 18 november 2008 06:57

jag vill bara gråta.

varför åt jag så mycket för?

jag ville inte gå upp.

även om det är mindre än förut.

jag vill inte högre.

jag vill ner ner ner ner ner.

thin is my goal.


och vad gör jag?

inte låter jag bli frukosten inte.

nej, jag äter alldels för mycket.

fan också.

jag mår inte bra idag.

Av Lis - 18 november 2008 05:57

Vikt: 57.0 :(




Frukost: flingor, digistivekex och mjölk. (fuck!)

Lunch: för mycket fisk och potatis. 1 knäcke med smör

Middag:  samma som frukosten.

Övrigt: en mandarin



Kommentar: bajs med uppgången.

SHIT! den här dagen har redan gått åt helvete, fan. både frukosten och lunchen. jag kan inte äta middag. det går inte. nu - vatten resten av dagen.


fan. jag åt middag. eller, ja, flingor. men ändå. blä. besviken. nu får jag börja om. igen! jag orkar inte. jag vill bara ner. men jag orkar inte kämpa. jag måste. jag vill inte vara fetto. aldrig mer över 58 iallafall.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards