...

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Lis - 8 november 2008 19:23

Fucking jävla bomb. Jag kan inte sluta gråta. Alla tårar jag haft inom mig kommer ut. Jag är så trött på allt. Om jag vågade skulle jag spy. eller skära. eller dö. helst av allt skulle jag vilja dö. då skulle jag slippa allt. orkar inte andas


20.00

nu har jag lugnat ner mig. jag hatar att gråta. därför jag så sällan gör det. men när jag väl börjar - då har jag svårt att sluta. oftast blir det så att jag skriker av tårar också. kul. verkligen. min kväll är förstörd. av en sån dålig anledning som denna. jag orkar inte ta det här, men det är patetiskt. jag vill inte dö på samma sätt längre. men jag orkar inte leva egentligen. men jag överlever. hur ska jag annars bli smal?

Av Lis - 8 november 2008 06:56

Från och med nu kallar jag mig för Lis. Det är rätt nära mitt riktiga namn faktiskt. Så nu vet ni det. Det är kind of en förkortning av mitt namn. Så istället för att skriva anonym heter jag nu Lis. Det blir bättre. Både för mig och för er. Nu är jag en person, inte bara en blogg.


Så :) I hope you like it. 'cuz I do. Lis. Enkelt och bra. Lis.

Av Lis - 8 november 2008 05:40

Vikt: 57.9




Frukost: 1 skål med mjölk och flingor

Lunch: 2 digistivekex utan smör + 2 med smör

Middag: 2 burritos med massa ost och äckel


Övrigt: 2 mandariner


jag är inte förvånad på uppgången, såsom jag åt igår. men det blir bättre sen. känner mig sjuk. kan inte sova. ångest. så då åt jag. därav uppgången. ska försöka bättre idag. hoppas ni får en bättre lördag än jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards