...

Alla inlägg under februari 2010

Av Lis - 9 februari 2010 06:42

Morgonvikt: 61.9


Jag vill inte till skolan, jag orkar inte. Jag vill bara gråta. Fortfarande. Skrika. Jag är så trött på allt. Förlåt för utbrottet igår, men jag var tvungen. Jag klarar inte det här längre.


Melissa Horn <3

Av Lis - 8 februari 2010 21:27

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

jag vill bara skrika

jag är så arg

arg på hela världen


varför kan aldrig någonting i världen fungera som det ska

varför ska allt gå åt helvete


jag är så arg

arg så jag gråter

jag kan inte sluta


det är fan ingen i hela jävla fuckin världen som bryr sig

om du lämnar mig nu farmor så förlåter jag dig aldrig

det är inte rättvist. du får inte försvinna


jag klarar det inte

du får inte bli sjukare

jag klarar inte det här

jag har nog med egen skit


jag orkar inte

jag orkar inte

jag orkar inte


jag är arg

och jag orkar inte gråta

Av Lis - 8 februari 2010 07:42

Morgonvikt: 61.9

 

God morgon!

Jag mår verkligen INTE bra idag psykiskt. Alltså verkligen inte alls alls. Det är skit, o skolan kommer inte bli bättre eftersom mina bästa är borta. Det vill säga att jag är ensam med min klass till idioter.. Det är ungefär 68 skoldagar kvar, om man räknar med idag.


Det här blir bara ordbajs. För jag måste sysselsätta mig. Annars gråter jag bara.

Av Lis - 7 februari 2010 08:46

Godmorgonen.

Fredagen var jättejobbig. Jag skakade för att jag var nervös. Nu är det gjort iallafall gjort. Får veta i veckan. Senast fredag. Och jag ber för att de inte ringer (vilket innebär ett negativt provresultat). Jag känner mig äcklig. Smutsig. Kommer göra det tills jag vet. Men jag känner på mig att de är positivt. Det.. är bara så.


Den här veckan har varit kass.. Alltså riktigt kass.


Morgonvikten idag: 61.9 kg


Av Lis - 4 februari 2010 19:01

Jag vet inte

jag är så jävla rädd


imorgon blir det ungdomsmottagningen

klamydiatest och gynundersöknig


jag är så jävla rädd

för.. om tänk om det är klamydia

jag kommer hata mig själv


.. för att jag litade på Mr. X.

Av Lis - 1 februari 2010 08:23

Godmorgon!

Det här känns som en riktigt bra morgon. 1 februari kanske inte låter som en positiv dag egentligen, men idag betyder det att jag ska sluta äta godis :) eller iallafall sluta ett tag. jag kan klara det, jag har gjort det förut. O nu ska jag göra det igen.


Men det bästa av allt att jag börjar dagen med morgonvikten 61.5 - dvs 1.5 kg från mitt första delmål.


Men jag har bestämt mig för att ta det lugnt och inte gå ner så fort eftersom då blir det inte bra. Lite i taget, i mitt tempo. En dag då jag failar förstör inte allt, det är bara att hoppa upp på hästen igen. Inte glömma mitt mål. Jag ska inte svälta utan bara.. ta det som det kommer.


Jag tar studenten i år. Jag vill inte vara fet då. Jag vill ha en fin liten vit klänning, och det ska jag kunna ha i år. Utan att skämmas. Det är MIN lyckodag. Mitt mål. 4 Juni 2010. 123 dagar!


(E-skvaller:  E tyckte att jag var söt, 3 av 3 dagar som vi träffats. Gosh. Puss på honom. Jag saknar honom <3)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards