...

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Lis - 5 februari 2011 21:50

     

inatt hade jag vääääääääääärldens chans att få ligga. alltså, okej. inte för att jag direkt behöver det för att jag är kåt, utan jag MÅSTE få bort tanken på E och att veta att han är senast gör ont. Så därför raggade jag upp den största playern jag känner. Dansade. Pratade. Lät han tro att han fångat mig. Just för att jag vet att det skulle gå. Han raggade på mig i somras och då vågade jag inte för att jag hoppades E skulle komma tillbaka.


precis när jag sagt hejdå fick jag ett sms "kan jag inte följa med dig hem? ;)" visst svarade jag. sen slutade han svara. jag var tvungen att åka hem med mina kompisar eftersom vi inte hittade honom.


idag fick jag ett sms om att hans mobil "dog" och att det var synd för att det hade varit mysigt. Vet inte vad jag ska tro actually. Kan lika gärna vara att han drog till någon annan. Egentligen spelar det ingen roll. Bara drygt att jag för en gångsskull trodde jag skulle lyckas få bort känslan om E.


Va hemma sex imorse. Låg i sängen. Tänkte. Plötsligt, som ett slag, fick jag ont i hjärtat. Och i magen. Plötsligt slog en saknad sig in i min kropp. En förbjuden saknad. Som jag bannlyst. Jag försökte slå bort tanken. Det är inte okej. Jag får inte. Började skriva ett sms. Insåg vad jag gjorde. Slog av mobilen. Vände mig om. Försökte somna. Jobbigt. Men somnade.

 

.. jag kunde bara inte sluta sakna E just då.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards