...

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Lis - 9 februari 2011 20:16

   Undra hur många inlägg man kan skriva att man inte vet. Jag MÅSTE ta tag i mitt liv, ta tag i mitt välmående. Jag måste göra det. Nu. Det är sant.

 

Jag vet inte om jag berättat att jag får hjälp med min psoriasis nu? Hursomhelst så har jag det. Och det går jättebra! Alltså riktigt jättebra. Jag ska visa före- och efterbild på bara en månad någondag. Speciellt armbågen. Ryggen är helt fri nu. Jag är så glad för det. Det ger mig hopp att om man tar tag i saker fixar det sig. Det stämmer.

 

Allt man bestämmer sig för - kan man ordna.

Av Lis - 9 februari 2011 06:08

Jag har ett sjukt sömnbehov egentligen. Speciellt på vintern, okej, jag är nog inte den enda som behöver sova längre pga mörkret. Men seriöst, jag sover nästan innan 21 på vardagar (i vanliga fall) så inatt har jag sovit i 9 timmar. Känns bra. Alltså, jag är 20 och behöver nästan 9 timmars sömn fför att jag ska fungera? Cute? Wierd? I don't know.


Idag är det frukost på jobbet som gäller. Hoppas något äckligt. Men jag tror det serveras min favoritfrukost: mannagrynsgröt. Den är så fantastiskt god.


Hursomhaver. Have a nice day :)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards