...

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Lis - 12 februari 2011 12:06

Torsdag: 61.8kg

Fredag: 61.2kg

Lördag: 60.8kg


Ibland är kroppen bra lurig. Men gör ingenting för mig - så att säga. Kul lixom.  Tänk om det skulle kunna fortsätta såhär ett tag. Typ 10.8kg skulle va perfekt. Jag måste omfördela mina matvanor så är det inga problemos. Och bli frisk från hostan skulle vara bra. SEN är jag på god väg. Vi ska ha stegräknartävling på jobbet också och jag ska vinna. Så enkelt är det.


Behöver bara lära mig uppskatta mitt liv igen. Jag har glömt hur man gör. Istället festar jag och dricker för mycket alkohol. Hatar att jag alltid måste höra min och Mr X "låt" och att han alltid ska komma fram och fråga "minns du?" KLART SOM FAN ATT JAG MINNS! Jag minns att du krossade mitt hjärta gång på gång med, minns du det?


Igår träffade jag även han från i somras som sov hos mig och som Mr X och jag bråkade som fan över halloween. Yeah, you know all the stories. Men han sa knappt hej, och när jag hälsa va han tvungen att se jätte sarkastisk ut. Well well, idioter är de allihopa. Sen drog han. Synd att han fortfarande va snygg. Eller är det bara för att det va E's födelsedag igår jag tyckte 9 av 10 killar va snygga? i dont know.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards