...

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Lis - 7 februari 2011 21:12

  

vet inte vad jag känner

det är en sån där obeskrivlig känsla

tomhet. ensamhet

bara som ett svart jävla moln runt allt

 

vad hände med att allt skulle bli bra i år?

det är februari och allt är redan sabbat

 

framtiden är påväg. men jag står stilla.

"jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här"

sjöng Melissa Horn i duetten med Lars Winnerbäck

 

det stämmer

jag är rädd för framtiden

rädd att det är lika svart där som i mitt förflutna

hur tar man sig upp? hur går man vidare?

när man inte ens förstår varför man mår dålig

 

kommer jag någonsin nå mina mål? mina drömmar?

eller är jag för misslyckad för att lyckas?

kommer de svarta molnen någonsin lämna mig?

Av Lis - 7 februari 2011 06:23

haha, klart. när jag skrivit "han har inte svarat" så loggar jag in på facebook och vips - han hade visst svarat. han va inte arg iallafall, så inatt har jag sovit gott. eller de fyra timmarna jag har sovit, haha.

 

Annars så - Godmorgon. Sitter här och dricker te, ska snart röra mig mot jobbet. Det är fan galet att börja såhär tidigt. Tycker jag.. Men vad gör man inte? Hatar däremot att jag vet att Peter08 (Ni vet Kissies bror?) får ungefär lika mycket i lön för att skriva åt finest som jag får av att jobba på mitt jobb. Livet är fan inte rättvist. Kul för honom - sugigt för mig. Borde satsat på att blogg seriöst.. Fast... det hade inte gått. Jag har ingenting som Kenza (utseendet), Kissie (elakheten) eller Blondinbella (karriären) har. Men men. Jag har ett jobb iallafall.


Ha en fin måndag. PUSS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards