...

Alla inlägg under februari 2012

Av Lis - 14 februari 2012 22:26

Det gör inte ont. Det är mer som en obehaglig känsla.

Det gör inte ont men det är jobbigt. Det gör inte ont.

Det känns som att någonting river i mina ben. Det kryper.

I min mage. Vid mina revben. Vid mitt hjärta. Vid mina lungor.


Det känns som att någonting måste ut.


Det är jobbigt att andas, samtidigt som jag vet att det inte går att sluta.

Jag vill gråta, men någonting sätter stopp för det. Jag har ingen kontroll.

Jag bestämmer inte själv. Men det är som att jag inte kan sluta tänka.


Jag är så jävla korkad.


Varför ger jag alltid upp allt som faktiskt kanske skulle kunna göra mitt liv mer färgglatt?

Varför tillåter jag inte mig själv att testa på att bli kär, bara för att jag är rädd att bli sårad.

Antagligen kunde jag fått träffa världens mest snälla kille - men nej. Då passar inte snäll längre.

Snäll är ingenting jag vill ha. Fast det är det folk letar efter.


Men inte jag. För snäll är inte roligt. Snäll är ju skitkorkad. Varför skulle jag vilja ha någon som är bara snäll?


Varför är jag så jävla rädd att bli sårad?

Av Lis - 12 februari 2012 14:36

Ligger och tittar på "I used to be fat"

Vet ni hur duktiga de är?! På riktigt alltså.

De ändrar hela sitt liv och går ner i vikt.


En kille gick ner 53 kg på 110 dagar

Jag har inte lyckats gå ner 11 kg på 4 år.


Good work Lis.


Alone forever they say.

Fat forever I say.

Almost the same pain.

Av Lis - 6 februari 2012 16:26

 

Av Lis - 6 februari 2012 10:05

Startade morgonen med en vikt på 60.5 kg

För två veckor sen vägde jag exakt 61 kg.


=


- 0.5kg


Måste bli bättre på det här. Kan inte hålla på att mesa såhär. Dricker alldeles för mycket coca cola. Alldeles för mycket. Så måste försöka ersätta det med något som är ungefär lika gott. Har testat olika ramlösa men ingenting går upp mot en kall cola. Drygt som fan. Oboy och alkohol är också något som jag är nästan besatt av. Ska försöka minska det.


Tänkte köpa hem Varma koppen och försöka äta det till frukost och sen typ sallad till lunch (eller om jag är hemma ta en varma koppen) och försöka äta så bra på dagarna och sen äta en bra middag tillsammans med, oftast, min mamma. Ja, jag bor fortfarande hemma. Jag pluggar - har inte råd att flytta hemifrån.


Ska köpa ett badkort också, försöka gå och simma så ofta jag kan. Vattengympa finns det där också, det är ju bra. Har bara kört det några gånger men vet att det är jobbigt. Om man tar typ 3-4 pass varierat simma och vattengympa så lär man ju bli rätt fit på ett tag..


Sounds like a plan?

Av Lis - 5 februari 2012 17:27


E ringde mig inatt och berättade att han raggat på en snygg blondin? Varför kan man fråga sig? Jag har ingen aning.. Vad är meningen att ringa mig, mitt i natten, för att berätta att han hade gjort det? Svarade något liknande "aha?". Va ska jag säga? Bra kämpat? Yes, ska vi ha trekant? Nej. Sen lackade han av någon anledning och la på. Sen dess har vi inte pratat. Men jag orkar inte bry mig. Fuck you. Ragga på dina fucking fjortisar och skit i mig istället. Låt mig bara vara.

Av Lis - 2 februari 2012 19:58

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards