...

Alla inlägg under september 2008

Av Lis - 9 september 2008 18:36

Jag har hört att om man dras till killar som är lite lika sin pappa. Alltså min pappa, inte hans. Det finns nästan alltid någonting i sin pappa som det finns i sin pojkvän. Nyss satt jag och tänkte på Mr X och pappa. Om de har några likheter. Jag kom faktiskt på några.


Pappa och Mr X konsumerar öl som det vore vatten. Båda röker. De är ungefär lika långa. Ungefär samma gångsstil. Krångliga relationer till sina föräldrar.


Jag skulle kunna komma på fler saker. Men grejen är att jag inte orkar. För jag orkar inte tänka på Mr X. Jag skiter i honom. Fullständigt. Nu ska jag gå och dö. För jag är ful. Och fet. JAG ORKAR INTE.

Av Lis - 9 september 2008 18:30

disgusting is all I have to say.

Av Lis - 8 september 2008 18:50

Nu måste jag bli mer positiv alltså. Fan, jag blir ju mer deprimerad av att ens läsa mina inlägg.


Nu lägger jag ner godisätandet, brödätandet, nötätandet och ska klara det till iallafall söndag. Det är mitt mål nu. (Räknar inte idag eftersom jag ätit allt idag, haha) Jag ska dricka alkohol i helgen, tillsammans med mina klasskamrater. Har aldrig gjort det förut. Ingen Mr X inte. Här ska det bli andra killar. Klasskompisens killkompisar. Snygga har jag hört. Fyfan. Jag är redo att släppa Mr X har jag kommit fram till. Längtar som fan tills jag ska hälla i mig kalorier. Okej. Jag längtar efter att bli full. Släppa allt. Och sen börja simma nästa vecka förhoppningsvis.


Ni ska få se på andra bullar. Det är slut på gnällandet. Förlåt att jag är så patetisk just nu. Men jag lovar er - det blir bättre nu när jag ska få mitt simkort. Det LOVAR jag. Om jag bryter löftet nu har ni rätt att skriva exakt vad ni vill till mig. Ta ut alla er ångest på mig. :)


Låter fine? Great. Då hälsar vi den nya mig, glada mig, välkommen.

Av Lis - 8 september 2008 16:20

Nästa vecka, eller i slutet av den här har jag nog pengarna - i handen - som jag kan köpa badkortet för. Då jävlar ska det tränas och äta bra. Nu går allt åt helvete iallafall.

Av Lis - 8 september 2008 06:41

58,6 - behöver jag säga mer om min helg?

Av Lis - 7 september 2008 21:35

ångest. fet. ångest. fet. ångest. fet. ånget. fet ångest.


så känner jag nu. fan också. jag måste sova så jag orkar med skolan. men det gör jag ändå inte. det blinkar oranget längst ner på min skärm. mr x har skrivit. fan, att jag inte slutar. nu ska jag sova bort min ångest. i'll try. bättre dag imorgon.

Av Lis - 7 september 2008 10:33

morgonvikt: 58.1


av ren vana klickade jag in mig här. så jag kan väl lika gärna uppdatera då. har ätit mannagrynsgröt till frukost, med mjölk och 1 banan. ska dricka mina vitaminer nu. de är sjukt goda alltså. igår åt jag ett halvt glasspaket för att jag var så ledsen. hur kan man? +0,1 idag iallafall. nu ska jag förbereda mig inför middagen ikväll som blir kycklinggryta, tror jag. fan också. 100000 kcal idag alltså >.< aja. hörs! 

Av Lis - 6 september 2008 23:21

jag vill bara säga att jag pratade med mr x om att han rökte på igår. han sa att han bara testade, man måste göra det en gång i livet men att han aldrig ska göra det igen. han lovade. han tycker bättre om att supa. jag är glad över det. men ändå håller jag på att börja gråta. med en klump i halsen. och en äcklig känsla i magen.


borde jag inte vara glad nu?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards