...

Alla inlägg under december 2008

Av Lis - 22 december 2008 08:19

mv: 58.0

dan före dan före dropparedan.

jag längtar, som fan till julafton.

känner mig som ett litet barn

Av Lis - 21 december 2008 22:02

jag borde ta åt mig.

jag borde lyssna på dig, anna.

jag borde njuta de sista dagarna av året.


men det går inte. jag kan inte. för allt jag tänker på är hur jävla fet jag är. hur jag ska kunna dölja min feta kropp när jag ska ut. vilken kofta som gör att mina armar ser smalast ut i. vilken klänning som sitter löst över magen så man inte ser hur mycket den står ut. denna jävla ångest att panika över att man kommer gå upp något gram till imorgon för att man ville njuta. visst, jag borde njuta. men jag vet hur glad jag blir när jag ser minus på vågen. ändå tillåter jag mig inte själv att se det. jag är INTE fin. ingen jävel i världen kan säga att jag är fin. om jag var fin, varför känns det inte? varför syns det inte?


varför är det bara jävla tomma ord som alla säger?


nu är jag ännu värre. som sitter och gråter för en sån sak. jag vill så gärna tro på det. men jag vet att det inte stämmer. att ligga och känna på sin egen mage och få tag på allt fett. jag vill inte bli anorektiskt smal. jag vill inte se BEN. jag vill bara ha mindre fett. allt det här, all den här jävla stressen, paniken, ångesten. jag började året med att väga 56. Nu väger jag över 58. hur gick det till? jag som var nere på 53. jag vill bara ner dit igen. sen kan jag vara glad och njuta igen. få igång kroppen. sluta vara lat. träna. äta nyttigt. allt det där. jag vill så jävla gärna. jag känner mig bara som en flodhäst.


jag kanske har den där jävla insidan som alla snackar om. men jag kommer aldrig så långt med en kille. för jag vågar inte satsa. jag rä rädd. rädd för att behöva visa mina känslor. jag är rädd för att behöva visa min kropp. det går inte att dölja magen, fettet, när du är naken. då är det bara du. utelämnad. jag kommer aldrig komma någonstans med någon. för jag vågar inte. jag hatar mig själv. hur fan skulle någon annan älska mig då?

Av Lis - 21 december 2008 12:52

mv: 58.4


just nu är jag så trött på allt. så detta är allt ni får. 3 dagar till jul.

Av Lis - 20 december 2008 21:08

fyfan :p jag är helt ärligt alldeles för dålig. det går knappast att tro att det är sant. men vafan. aja. skitsamma. eller nej, det är inte skitsamma. det är inte det. men ikväll är det det. för livet suger. oavsett vad jag väger.


och jag kommer ändå vara tjock :(

Av Lis - 20 december 2008 08:14

MV: 58.0 :(


varför blir jag inte förvånad? det går bra, bra, bra, sen poff - så går det dåligt. nu ska jag lägga mig och sova igen så jag slipper äta frukost och lunch :(

Av Lis - 19 december 2008 15:16

Frukost: En apelsin, vatten

Lunch: Några godisar. Nästan 1 kg makaronipudding (hur orkar man?)

Middag: ingen antar jag


shit alltså, jag har ätit mycket över 1000 kcal idag :( fyfan för mig.

jag lovar. portionen med makaronipudding var typ 1 kg. så jag hoppas mamma accepterar det som middag också. för jag pallar inte mer. jag är så mätt att min mage står ut trehundra meter. men vafan. det är början på jullovet. :) jag är törstig nu. vaknade nyss (a) sovit i över 2 timmar. skönt!

Av Lis - 19 december 2008 06:37

MV: 57.7


Jag har ätit en apelsin till frukost :) idag får jag jullov, som säkert många andra också, jullov. det känns så skönt att säga. jag är verkligen trött på att säga skola så jullov rullar lätt på tungan. nu är det bara 3 terminer kvar i skolan, innan studenten. det känns ännu bättre :) men först måste jag väl klara av 2:an. Jullov som sagt. Shit. Det har gått bra den här veckan med vikten. Även fast jag ätit som en tok. Men det är bra, det betyder att jag kanske kan komma ner till 57 innan jul. Och sen gäller det bara att hålla koll så jag inte går upp allt för mycket under jul. Men aja.


Ha en bra dag sötnosar. Förlåt för dålig uppdatering, men internet är tillbaka nu!

Av Lis - 18 december 2008 20:32

morgonvikt: 58.1

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards