...

Alla inlägg under december 2008

Av Lis - 17 december 2008 20:18

mitt internet laggar som fan. därför uppdaterar jag inte.


morgonvikt: 58.4

Av Lis - 16 december 2008 06:37

Skäms som tusan över min morgonvikt. Hur fan gick det såhär långt? Jag väger nästan 60 kg. Det är otroligt. :( Jag blir så ledsen på mig själv. Men jag förstår varför, som jag har ätit. som jag har sovit. Det är deprimerande.


Men just mer känner jag mig peppad att gå NER i vikt nu! Nu har jag gått upp. Nu ska jag ner <3 Det känns så bra att jag är peppad. Det brukar mest vara ord jag skriver. Men nu känns det inne i hjärtat. Jag ler när jag tänker på det. Att känna känslan av minus på vågen, går den att beskriva? Nej. Det är som att få en extra julklapp på julafton. :)) Och det är vad jag tänker ge mig om jag klarar det. Då ska jag köpa något till mig själv. 57 på julafton. Det borde jag klara, haha. (Allt för en extra julklapp! HAHA)


Nu måste jag göra mig klar för att åka till skolan. Ska göra prov idag. Historia och engelska :( FYFAN säger jag bara! Hoppas alla får en bra dag idag. Förresten så har jag nog fixat sprit, bara jag fixar pengar. YEYE. Nyår<3

Av Lis - 16 december 2008 06:12

(FAN FAN FAN VAD JAG SKÄMS)

Morgonvikt: 59.1


Frukost: Te och 1 rån (~ 15kcal)

Lunch:

Middag: Flingor, mjölk, mackor och sylt.


Träning (?)

massa promenader

simning

Av Lis - 15 december 2008 19:29

Imorgon kör jag!

OAVSETT VAD!


Ingen frukost. Ingen lunch. Lite middag. Träna. Och må så jävla bra! Jag ska dricka massor med vatten istället. Tuggummi möjligtvis. Jag ska klara det så jävla hårt! DRÖMKROPPEN, HERE I COME AGAIN! <3

Av Lis - 15 december 2008 06:52

Jag har ätit 500 gram risgrynsgröt nu på morgonen, plus socker och kanel :( fyfan. Det är typ 600 kcal, bara det. :( Jag mår illa av mig själv. Fan också. Misslyckad.


drömkroppen försvinner längre och längre bort. jag drömde om när jag vägde 5 kg mindre. jag mådde så bra. jag var så duktig. jag måste dit igen. nu tänker jag fan inte äta mer frukost i veckan. för jag kan klara mig utan det. jag KAN. jag VILL. jag vill vara vacker (för mr x har varit mycket mer fantastisk i helgen än vanligt. trots att vi bråkar större delen av tiden..)

Av Lis - 14 december 2008 15:38

Nästa vecka ska jag:

- Se sjuan på vågen, minst.

- Vara duktig med maten

- Ha en jävla massa prov

- Få jullov

- Köpa julklappar

- Färga håret (beror lite på pengamässigt)


Där har ni min vecka. Sen ska jag försöka fixa nyårsspriten nästa vecka. Blir svårt annars. Men det fixar sig. Jag ska fanemig klara det. Under 800 kcal per dag. Det lär väl funka. Det ska jag klara. Imorgon börjar jag. Med vikt och matdagbok. Mitt BMI, idag, ligger precis på 22. Det går inte.


Har ni haft en bra helg? :)

Av Lis - 14 december 2008 11:23

Imorse vägde jag 58.5

Faktiskt mindre än vad jag trodde jag skulle väga. Men mer än vad jag vill. I veckan ska jag verkligen försöka kämpa. Det är rätt svårt nu när mamma går upp samtidigt som mig, vilket gör att hon vill äta gemensam frukost. Men det kanske löser sig. Risgrynsgröt är mammas favorit såhär i december, så jag får hacka i mig att jag får äta det till frukost.


Annars blir det ju ingen lunch. Och sen till middag blir det väl någonting antagligen. Efter middagen ska jag inte äta någonting. Iallafall försöka. Och frukosten ska jag iallafall någongång försöka byta ut mot en frukt. Sen träning, där har vi det svåra. Eftersom vädret suger så är det svårt att planera. Jag ska göra så gott jag kan och hoppas på det bästa.


Nyårsklänningen är iallafall köpt. Nu är det bara spriten kvar.

Av Lis - 12 december 2008 06:03

Jag hatar när mamma går upp samtidigt som mig. Det betyder gemensam frukost. So it was today. Båda gick upp halv sex, åt risgrynsgröt till frukost och sen fixade jag till mig. Nu sitter jag här. Har inte vägt mig. :( Men jag tänkte att jag väger mig på måndag och så kör jag så gott jag kan i helgen.


Hoppas ni får en bra sötnosar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards