...

Alla inlägg under december 2008

Av Lis - 11 december 2008 20:31

(tack för era fina kommentarar, de värmer verkligen. de gör min dag lite bättre<3)


jag känner mig SÅHÄR uppsvälld och äcklig. kan bero på vad jag ätit. plus att jag ska få mens inom några dagar. Det känns förjävla hemskt. Hatar när jag har mens. Blir sugen på allt, gråter för ingenting och vill mest bara dö större delen av tiden.


Det jag har gått upp är nog inte bara vattenvikt som Lene sa, för tyvärr, har jag inte klarat av att låta bli kexen och smågodiset i skafferiet. ja, jag är svag. men jag ska börja om imorgon. det är fanemig inte värt att känna såhär för lite extra mat. jag mår som bäst när jag väger mindre.


Jag vet att jag inte kommer väga 50 innan jul och nyår, men jag KANSKE kan väga iallafall 57 kg. Det är iallafall skönare än det jag väger nu ikväll, 59,3 kg :( inte värt det. Så imorgon kör jag som i början på veckan. :)


I CAN DO IT!

Av Lis - 11 december 2008 06:30

vad vare jag sa?

58.5

Av Lis - 10 december 2008 06:39

Jag har gått ner massa i vattenvikt, i guess it's vattenvikt iallafall, för det syns inte speciellt mycket. 1.2 kg sen i måndags :) däremot känns det rätt bra. jag är lite rädd för helgen. jag ska ju inte äta nå godis eller någonting men jag är bjuden på födelsedagsmiddag. Varför fyller alla år när jag försöker gå ner i vikt? :(


aja. det löser sig. kanske kan fixa så det blir fruktsallad. det är gott. eller smoothie, eller egengjord glass. men jag känner mig så fittig när mina vänner vill äta godis och jag vill inte ha. fast det borde jag inte göra, jag vill ju ner i vikt? men aja. det löser sig på något vis.


Av Lis - 10 december 2008 06:37

Vikt: 57.7 (- 0,7) kg




Frukost: Te med ½tsk honung. 1 msk russin och 1 digistive ( :( )

Lunch:

Middag:



Annat:


update 19.47:
skit dag. jag väger nu 58.2 ATT JAG ALDRIG LÄR MIG. fan vad äcklig jag är. kommre väga minst 58 imorgon. :( fandå.

Av Lis - 9 december 2008 06:17

Vikt: 58.4 (- 0,5) kg



Frukost: Te med ½tsk honung. 1 msk russin (50?)

Lunch: vatten

Middag: kött och sallad. 1 digistive. 1,5 glad mjölk


Annat:

40 minuter promenad


--

edit 19.20

jag väger 58.1 just nu.

det betyder viktminskning imorgon. fan vad jag blev glad.

Av Lis - 8 december 2008 06:45

Idag jävlar. Jag känner mig så jävla äcklig och fet.


Jag börjar med mitt godisförbud, till den 21 december. Jag ska försöka börja gå på minst en promenad varje dag, och sen försöka göra lite annat också. Ska gå och simma på torsdag också tror jag. Visst, jag kanske inte kan gå ner 8-9 kg på tre veckor, men jag kanske iallafall kan gå ner några kg så jag känner mig lite fräschar. Och inget godis. För jag vill inte ha finnar på julafton/nyår.


Det är allt som räknas just nu. Att jag ser bra ut på nyårsafton. Jag vill vara snyggare än alla andra, trots att jag vet att jag inte kommer vara det. Men varför ge upp? Nu ska jag köra satan. :)) I can do it!

Av Lis - 8 december 2008 06:36

Vikt: 58.9


Frukost: Te med ½tsk honung. 1 msk russin
Lunch: 1/2 äpple
Middag: Stor portion ris med kyckling och sås. 1 msk potatismos.

Annat:


(anna; jag är inte mycket längre än dig. 163, närmare bestämt. så är jag också. när jag väl börjat äta kan jag inte riktigt sluta. då leder det ofta till hets eller iallafall överätning. onödigt.)

Av Lis - 7 december 2008 20:14

kommentarsvar:


anna: jo, det är nog många som har det så. men kul egentligen att någon ser ungefär likadan ut. Hur gammal är du? :) och hur lång är du?


petra: nejnej, jag önskar att jag var i närheten. jag är tjock. :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards