...

Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Lis - 2 juli 2008 09:58

.. eller morgon kanske är att ta i nu, eller klockan är 10? Ähh, jag vet inte. Skitsamma. Har nyss ätit frukost, och nu är jag verkligen SKIT mätt. Känns riktigt jobbigt, för jag hatar att vara såhär mätt. Men nu är det så.


Imorse när jag vägde mig stod vikten på samma som igår. Det är väl bra, på någotvis. Inte så bra att jag gått ner men det tar ju inte precis en dag att gå ner i vikt. Typ. Sen fick jag även en annan "vän" på besök imorse - mensen. Den gör ju att man går upp lite också, så, det är ju postivit då att jag inte gick upp. Då vet jag inte vad jag hade gjort. Antagligen hoppat från balkongen eller något, eller näe, så drastisk hade jag nog inte varit. Hoppas det går bättre för er därute, än för mig.

Av Lis - 2 juli 2008 09:54

Morgonvikt: 56.3

Frukost kl 10:

3 äggvitor + 1 msk mjölk = omelett

2½ glas mjölk

1 msk keso


Lunch:


Middag:


Övrigt:

2 glas funlight

12 knäckebröd (>-<) med smör och pålägg

1 hemmagjord isglass - gjord av funlight

vaniljglass

varma jordgubbar

choklad  (stor portion av dessa tre tillsammans)


Träning:

75 minuters promenad


Kommentar:

mensen gjorde att jag både grät (det var länge sen) och åt massa glass med varma jordgubbar och choklad. så otroligt gott. men ja.. ångesten efter var inte lika kul, och min mage gillade det inte. så.. inte på länge.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards