...

Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Lis - 28 juli 2008 19:28

Jag funderar på att skaffa mig ett Nickname, eller alias, eller vad man ska kalla det. Rent ut sagt: ett smeknamn. Som jag kan använda här. Känns lite trist att skriva "anonym" på namn när jag skriver kommentarer. Jag menar: jag är ju inte den enda som är anonym. Annars har alla andra sitt bloggnamn eller sitt riktiga. Jag VÄGRAR ha mitt riktiga.


Men är det någon som har tips på något jag kan använda? Som kan bli "mitt"? :) Skulle bli jätteglad ifall någon kunna hjälpa mig med det. Men nu är det Cops, sen simpsons och massa andra roliga program på sexan. Hoppas ni haft en bra dag idag. Det har inte jag haft. Mitt ben värker som fan. Jävla hopprep. Jävla makaroner. Jävla korv. Fuck it today. Ingen mer mat idag. Bara vatten. PUSS PÅ ER.

Av Lis - 28 juli 2008 17:15

Sitter och tittar på aftonbladet. Hamnar på en artikel om Engla Louise. Hon har anorexi. Hon är 29 år gammal. Gissa vad hon väger? 40? Nej. 30? Nej. Hon väger 26 kg. TJUGOSEX KILO! Det är ingenting. Bilderna gör mig äcklad. Faktiskt. Hon är inget annat är skinn och ben. Jag tycker synd om henne.


Jag skulle kunna ge henne några av mina kilo, så hon kan få bli frisk. Blä. Jag tycker inte om anorexi. Eller bulimi. Eller någon annan ätstörning. Speciellt inte när det går såhär långt. Det är fan hemskt. Jag tror inte att hon trodde det skulle gå så långt för henne, tjugosex kilo. Knappt jag kan säga det.  Någon som tycker hon ser attraktiv ut?


Vill du läsa om det? Fine. Here you go.

Av Lis - 28 juli 2008 08:09

Det känns som min mage ska vända sig ut och in. Mitt huvud dunkar. Min kropp värker. Mina ögon klarar knappt att vara öppna. Fan. Jag ska gå och lägga mig en stund till. Håll tummarna för att jag inte blir sjuk, jag orkar inte med det. Min morgonpromenad blir lite senare idag. Klarar knappt att stå upp nu.


Hoppas ni mår bättre..

Av Lis - 28 juli 2008 08:09

Vikt: 58.0



Frukost: 1 knäckebröd utan någonting på

Lunch: 1 dl vaniljyougurt med 1 tsk honung

Middag: 4 falukorvsbitar och makaroner

Övrigt: vatten



Träning:

15 minuters hopprep

20 + 20 minuters pilates

 ----

nauseous. fucking nauseous.

Av Lis - 28 juli 2008 00:47

Nu går jag och lägger mig. Ska drömma om hur smal jag kunde vart om jag inte var så misslyckad. Drömma bort allt fett. Kanske kan vakna och vara smal, brun och vacker. Mensen kan försvinna den med.


Ja. Önska kan man ju. Tyvärr slår inte drömmar in som på disney filmer.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards