...

Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Lis - 13 juli 2008 22:45

Jag funderar på att inte väga mig något under veckan som kommer. Bara imorgon bitti och sen på fredag morgon innan jag åker iväg. Men jag vet inte om jag klarar det. Släppa kontrollen så mycket. Men allt går ändå åt helvete för mig nu. Jag kan inte sluta äta. Jag är fetast i världen och går inte ner i vikt utan bara upp upp upp. Idag har jag iofs gått en hel massa mil, men det hjälper inte. Jag har ätit dubbelt så mycket. Massa jordnötter. Minst 2,5dl. 1 msk = 29 kcal. Det låter inte så farligt. Nej. Men jag har ätit en massa mer.  Vill jag se skillnad så måste jag skärpa mig.


Nu jävlar. Nu kör vi. Jag är peppad. Mer än vanligt. NU KÖR VI! (ja, jag tror att jag är schizofren därför säger jag vi. peppar mig själv. peppad till tusen. byebye fatso)

Av Lis - 13 juli 2008 10:43

Jag är äcklig. För allt jag åt igår. Jag kunde inte sluta.  Jag hatar blodpudding. Jag hatar jordnötskakor. Jag hatar jordnötter. Jag hatar choklad. Även om den är mörk. Jag hatar äpplen. Jag hatar bananer. Jag hatar vaniljyougurt. Jag hatar riskakor.


Men mest av allt så hatar jag mig själv. Jag hatar mig själv för att jag inte kunde sluta äta. Jag hatar mig själv för att jag är så ful och fet. Jag hatar mig. Punkt slut.

Av Lis - 13 juli 2008 10:41

Morgonvikt: 58.0


Frukost:

2/3 av en kalkonbit

vatten


Lunch:

kycklinggryta med jordnötter

vatten


Middag:

kycklinggryta med jordnötter

vatten


Övrigt:

jordnötter

6 mörk blockchoklads bitar

½ banan

½ äpple


Träning:

95 + 70 minuters promenad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards