...

Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Lis - 27 juli 2008 23:23

Jag bryr mig för mycket om vad andra ska tro. Och tycka. Speciellt om mig. Jag tar alltid saker fel när folk säger söta saker till mig. För alla ljuger. Speciellt om min vikt. För jag ÄR fet. Det är ingenting annat. Det finns många som lider av ätstörningar, och tror att de är feta. Jag tror inte - jag ÄR fet. Jag är arg på mig själv att jag låtit mig bli det. Men jag måste klara det här.


Min mens gör att jag blir uppsvullen. Gör att jag blir godissugen. Och jag kan inte stå emot. Jag skulle behöva någon som sa åt mig. Som påminde mig när jag själv inte minns. Jag vet att säkert många av er skulle ställa upp, men jag menar i verkligheten. Här. Som känner mig. Jag vet inte hur jag ska göra det här. Jag klarar det inte själv. Men jag vill inte peppa någon annan, egentligen. För det är ju hemskt fel. Men.. jag behöver någon.. Jag mår illa för att jag är så misslyckad. nu: 58.6 kg

Av Lis - 27 juli 2008 10:22

Snälla, någon MÅSTE hjälpa mig.  Hur många kcal bränner man med pilates? Jag har letat överallt. Hittar ingenting. Jag måste veta. Snälla rara söta någon - ni behöver inte veta exakt, på ett ungefär lixom?




förresten, gissa vem som fick mens imorse? .. suck, så det var nog bra att jag inte ringde Mr X igår kväll.

Av Lis - 27 juli 2008 09:05

Vikt: 58.1


Frukost: 1 dl vaniljyougurt

Lunch: 1 dl couscous och 3 msk keso

Middag: 3 formfrallemackor med smör och kaviar (euuw)

Övrigt: vatten, hemmagjort chokladmousse, 6 knäcke med smör och mjukost, vaniljyougurt


Träning:

50 minuters promenad

20 minuters hopprep

Av Lis - 27 juli 2008 02:58

Med en bild på Bar Refaeli avslutar jag för denna kväll.

Nu ska jag hoppa i säng. Jag återkommer om några timmar.

Av Lis - 27 juli 2008 01:20

Jag funderar på att fasta någon dag. Typ en dag. Eller.. jag vet inte. Kanske äta väldigt lite bara. För att "straffa" mig, jag var dålig igår. Jag måste bättra mig. Vill inte se ut som ett fetto när jag ska sola på campingarna. Jag kan klara det. Jag är inte ens trött nu. Pigg som tuppen. Fan. Jag känner för att skratta, men det känns fel att skratta själv. Kanske kan ringa Mr X för sovsällskap? Nej men vad fan säger jag?! Det är ändå försent. Han är säkert med någon annan smal, snygg tjej. Nej. Han sover nog. Eller fan, jag vet inte vad jag tror. Jag vill inte tro något.


Är det någon vaken som kan få mig på andra tankar? :)

Av Lis - 27 juli 2008 00:46

Nu går jag och lägger mig. Hoppas fortfarande på en bättre dag imorgon. Kanske är min mens borta - tillsammans med magen, dubbelhakan, låren och allt annat fett.


Önska kan man ju alltid.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards