...

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Lis - 5 mars 2010 13:49

Jag insåg förut att det är så värt det.

Jag får bli ledsen se om det är så.

Nu ska jag bara njuta av att jag känner honom

Hålla hans hand lite extra, ta in orden han säger.


Igår insåg jag hur mycket jag tycker om honom. Igår när vi låg i hans säng så pussade han mig i nacken så jag vände mig om så vi låg ansikte mot ansikte. Han log och jag frågade om allt var bra. Han drog mig lite närmare och viskade "ja, du är ju här, min favorittjej".


Hjärtat hoppade över ett slag. Jag bara låg där. Visste inte vad jag skulle säga eller göra. Så jag log.


Om jag är villig att chansa, om jag tar chansen så har jag 50% chans att lyckas. 50% chans att misslyckas. Men han valde trots allt att vara med mig. Iallafall just nu. Det är vad som räknas nu. Nu. Hihi.


--

Bara för att ta en uppdatering om maten. Ähh.. Äter typ ingenting medan han jobbar, sen är det middag och sådär. Så det går inte direkt bra. Jag måste skräpa mig. För ju snyggare jag är - desto större chans är det att han vill stanna.


När jag kommer hem igen ska jag börja med att göra veckoschema, tror jag. Jag önskar bara att bajssnön försvann. Det är mycket mysigare att ta sig ut då. Än nu. Men jag ska bli smal och fin för fina pojken.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards